Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@16:12:52 GMT

حکم 1.6میلیاردی برای قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۴۹۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از محکومیت ۱.۶ میلیارد ریالی عامل قاچاق ۱۱ هزار لیتر سوخت خبر داد. ناطقان: سیدمرتضی مدنی فدکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از محکومیت ۱.۶ میلیارد ریالی عامل قاچاق ۱۱ هزار لیتر سوخت خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان گفت: بنا بر گزارش پایگاه دریابانی کیش نیرو‌های آن یگان ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را که در منبع آب یک فروند لنج صیادی متخلف جاسازی‌شده بود، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تکمیل روند تحقیقات، پرونده قاچاق سوخت به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر لنگه ارسال و پس از طی مراحل رسیدگی شعبه مربوطه متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. منبع: میزان برچسب ها: قاچاقچی ، حکم ، قاچاق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قاچاقچی حکم قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل و وارد کردن ۳ هزارمیلیارد ریال ضربه مالی به قاچاقچیان سوخت در بندرکلاهی شهرستان میناب خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی‌امان با قاچاق است، اظهار داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضایی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدرفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندرکلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد 17 فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، 265 عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و 75 کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر 3 میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

جاویدان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در جای جای استان، خاطرنشان کرد: این اولین و آخرین طرح ما در بحث مقابله با قاچاق نبوده و نخواهد بود و به جهت مطالبه بحق مردم و اینکه تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب از این بستر سوءاستفاده کرده و ذخایر و سرمایه‌های ملی ما را به تاراج می‌گذارند، انتظامی استان بر خود وظیفه می‌داند در این راستا با پذیرش محوریت مقابله و با جذب مشارکت سایر دستگاه‌ها با قاطعیت برخورد کند.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان