Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق زیردریایی «فاتح» به ناوگان نداجا در بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم ترحیم والده فرمانده کل ارتش، در جمع خبرنگاران، در خصوص الحاق زیردریایی «فاتح» به ناوگان این نیرو اظهار داشت: این زیردریایی بهمن‌ماه امسال به ناوگان نداجا ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خانزادی همچنین درباره زمان اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس گفت: ان‌شاءالله بزودی این مأموریت آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه کدام اقیانوس باشد، مهم نیست و هرجایی که نظام و کشور اراده کند که نداجا حضور داشته باشد، ما در آنجا حضور می‌یابیم. در همه دریا‌های آزاد امکان حضور برای همه ملت‌ها وجود دارد و هر ملتی که قدرت دریانوردی داشته باشد، می‌تواند در نقاط مختلف دریا‌های آزاد حضور داشته باشد.

طبق گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرمانده نداجا همچنین درباره آخرین وضعیت ناوشکن دماند گفت: هفته پیش از روند بازسازی ناوشکن دماوند بازدید کردیم؛ کار سازه آن تمام شده و اقدامات مربوط به روسازه نیز در حال اتمام است و امیدواریم تا پایان سال، این ناوشکن به ناوگان نداجا ملحق شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر خانزادی فرمانده نداجا زیردریایی فاتح ناوشکن دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده پدافند هوایی شمال غرب ارتش از سایت رادار زرینه رود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی ظهر دوشنبه در حاشیه این بازدید با تبریک سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: تقارن پیدا کردن سال نو با ماه پر خیر و برکت رمضان فرصت ویژه و گران سنگی است که امیدواریم بتوانیم از ثانیه به ثانیه این لحظات به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی یکی از جلوه‌های اقتدار جمهوری اسلامی است گفت: تحریم و تهدید دیگر برای پدافند هوایی معنا ندارد و این نیرو با تمسک به نیروی لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا و به مدد دانشمندان جوان این مرزوبوم توانسته به دستاوردهایی دست پیدا کند که حیرت جهانیان را به همراه داشته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب تاکید کرد: استیلای پدافند هوایی بر آسمان جمهوری اسلامی ایران، کشور را از گزند دشمنان مصون کرده است.

کد خبر 6062331

دیگر خبرها

  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • بازدید فرمانده پدافند هوایی شمال غرب ارتش از سایت رادار زرینه رود
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • ۵ کشوری که بزرگ ترین ناوگان نیروی هوایی را دارند