Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: ایشان در تمامی ابعاد علمی، اخلاقی، صبر، شجاعت، اسقامت، فصاحت و بلاغت و ... در حد کمال بود و با وجود اینکه معصوم نبود ولی از عصمت کامل برخوردار بود. لذا الگویی کامل برای هم مردان و هم زنان در تمامی اعصار تاریخ در رفتار، گفتار و منش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی با اشاره به دفاع جانانه ایشان از امام عصرخود، اظهار کرد: همچنان که حضرت خدیجه(س) از اسلام، قرآن و روش و منش پیامبر(ص) دفاع کرد، ایشان نیز با تمام وجود از امام خود دفاع نمودند.

   حجت الاسلام امیرنژاد بیان کرد: حضرت زینب(س) در عصمت و حیا از مادرش فاطمه(س) درس گرفت، در فصاحت و بلاغت از پدرش پیروی کرد، در حلم و بردباری مانند برادرش امام حسن(ع) بود و در شجاعت و ایثار کسی شبیه تر از او به امام حسین(ع) نبود و همه شیعیان عالم مدیون رشادت های آن بزرگوارند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه پرستاران دوران دفاع مقدس و بستگان درجه یک شهدا و جانبازان الگو گرفته از آنحضرتند، اظهار کرد: حضرت زینب(س) در دفاع ز امام و مولای خویش از مال، جان، حیثیت و حتی از فرزندانش گذشت و هر چه داشت را در راه اسلام فدا کرد و با همه این مصائب هرگز خود را گم نکرد و ملائک آسمان را از این صبر و بردباری به تعجب واداشت.

   آیین گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه سپاه میانه برگزار شد و قرائت زیارت عاشورا و اجرای مسابقه اذان در بین همکاران از جمله برنامه های این مراسم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)

حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت دیدنی بود و زائران از سفره کریمانه امام حسن علیه‌السلام بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام غرق در نور و معنویت بود و مردم برای عرض ارادت به کریم اهل‌بیت (ع) حضور پرشوری داشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • جشن ۲۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در اصفهان + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها کار بزرگ و ماندگاری بود
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • محفل امام حسنی‌ها کار بزرگ و ماندگاری بود
  • آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم
  • روشنگری منابع طبیعی پیرو انتشار خبر قطع ۴۰۰۰ اصله درخت در الیملات شهرستان نور
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری