Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم‌های ملی کاراته ایران برای رقابت‌های لیگ‌ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹ فرانسه معرفی شد و حمیده عباسعلی که در اردوهای تیم ملی حضور نداشت در ترکیب اعزامی تیم ملی حضور دارد.

به گزارش ایسنا، کادرفنی تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان ترکیب کاراته‌کاهای ایران برای حضور در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹ در شهر پاریس کشور فرانسه را معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصمیم شهرام هروی سرمربی تیم ملی، اسامی ۷ کاراته‌کای اعزامی تیم مردان به قرار زیر است:
۱) امیر مهدی‌زاده
۲) سامان حیدری
۳) مهدی خدابخشی
۴) ذبیح‌الله پورشیب
۵) بهمن عسگری
۶) هامون درفشی‌پور
۷) سجاد گنج‌زاده

با تصمیم ستاره موسوی سرمربی تیم ملی،‌ اسامی کاراته‌کای تیم بانوان نیز به قرار زیر است:
۱) سارا بهمنیار
۲) طراوت خاکسار
۳) شیما آل‌سعدی
۴)رزیتا علیپور
۵) حمیده عباسعلی

نکته قابل توجه پیوستن حمیده عباسعلی به تیم ملی بانوان در شهر پاریس است. او به دلیل حضور در خارج از کشور زمان اعزام تیم ملی در ایران نیست و تنها به فرانسه می‌رود. او در اردوهای تیم ملی که برای حضور در این رقابت‌ها برگزار می‌شود نیز حضور نداشت و با این حال در ترکیب اعزامی تیم بانوان حضور دارد.

اردونشینان تیم ملی پیش از حضور در لیگ جهانی فرانسه طبق دعوت فدراسیون کاراته ایتالیا، برای برگزاری اردویی مشترک با تیم‌های ایتالیا و ژاپن بامداد پنجشنبه ۲۷ دی ماه عازم ایتالیا می‌شوند. این اردو پنج روز ادامه دارد و کاراته‌کاها پس از آن راهی پاریس می‌شوند. لیگ‌جهانی کاراته وان فرانسه با حضور ۷۷۶ کاراته‌کا از ۸۲ کشور، طی ۳ روز برگزار پیگیری می‌شود.

برنامه مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹-فرانسه به شرح زیر است:
*روز اول (جمعه) ۵ بهمن
کاتای انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان
کومیته مردان: اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم
کومیته بانوان: اوزان ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم
*روز دوم (شنبه) ۶ بهمن
کاتای انفرادی مردان و کاتای تیمی بانوان
کومیته مردان: اوزان ۶۱-،۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم
کومیته بانوان: اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم
*روز سوم (یکشنبه) ۷ بهمن
رده‌بندی و فینال کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته انفرادی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمیده عباسعلی كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا