Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: حضرت زینب کبری(س) اسوه ایثار و استقامت است. بانویی که با صبری عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل کرد و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش موثری داشت و از بازماندگان آن واقعه دردناک به خوبی پرستاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) اسوه صبر و فداکاری است، افزود: حضرت زینب(س) توانست پس از واقعه عاشورا با رشادت‌های خود پیام کربلا و هدف امام حسین(ع) را جاودانه کند و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود، دلالت بر این مهم دارد.
این مسئول بیان کرد: حضرت زینب(س) به‌عنوان قهرمان ‌میان زنان در طول تاریخ همچنان باقی می‌ماند و زنان باید از ایشان الگو‌گیری کرده و سعی کنند از ابعاد مختلف شخصیتی آن حضرت الگو‌گیری کنند.
این مسئول در ادامه از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب در بقاع متبرکه این استان خبر داد و افزود: به همین مناسبت مراسم جشن ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) در امامزادگان البرز برگزار می‌شود.
قبادی گفت: این مراسم در جوارآستان مقدس امامزادگان البرز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی در نعت آن حضرت و مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن معارف قبادی اوقاف جشن میلاد حضرت زینب امامزادگان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند

همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) شهرداری های آبادان و خرمشهر اقدام با برگزاری جشن با حضور مردم کردند.

سپاه ، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها هم در آبادان و خرمشهر بستر برگزاری جشن های شادی را فراهم کردند.

توزیع بسته های هدیه به کودکان ، دلجویی از یتیمان و اطعام آن ها در ماه رمضان از جمله فعالیت های صورت گرفته به مناسبت ولادت نخستین فرزند امام علی(ع) بود‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن (ع) در سقاوه
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • جشن ۲۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در اصفهان + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • آیا الگوی سوم قابلیت توجیه علمی دارد؟
  • آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است