Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:21:51 GMT

هند در رتبه سوم اقتصاد گردشگری جهان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۹۸۴

هند در رتبه سوم اقتصاد گردشگری جهان قرار گرفت

تهران- ایرنا- رئیس انجمن اپراتورهای داخلی هند گفت:هند در میان کشورهای بزرگ از نظر درآمد گردشگری پس از آمریکا و چین در رتبه سوم جهان قرار گرفت .

به گزارش ایرنا به نقل از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بمبئی ،«پی. پی. کانا» در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و جهانگردی هند در مرکز نمایشگاهی اداره توسعه منطقه ای بمبئی افزود:درآمد های مرتبط باگردشگری هند در سال مالی ،232 میلیارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بخش جهانگردی هند موفق به ایجاد شغل برای 84 میلیون نفر شده است افزود:سهم این بخش در اقتصاد هند 8.5 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور است.
به گفته «ادا سکندر» سرکنسول اندونزی در بمبئی، هند پنجمین بازار بزرگ برای اندونزی پس از کشورهای چین، سنگاپور، مالزی و استرالیا در صنعت جهانگردی و بخش‌های وابسته آن است.
وی افزود:در سال 2018، تعداد بازدیدکنندگان هندی از اندونزی 20 درصد افزایش یافت و به 600 هزار نفر رسید.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و جهانگردی هند از روز جمعه به مدت سه روز در مرکز نمایشگاهی اداره توسعه منطقه‌ای بمبئی آغاز شد.
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و جهانگردی هند جمعی از مقامات ارشد کشورهای مهم منطقه اعم از خسرو رضازاده، سرپرست سرکنسولگری ایران در بمبئی، جان آماراتونگا وزیر توسعه جهانگردی کشور سریلانکا، ادا سکندر سرکنسول کشور اندونزی، خانم سعدیه فیض النساء سرکنسول بنگلادش و خانم چاماری رودریگز سرکنسول سریلانکا شرکت کردند.
علاوه بر مقامات خارجی، شماری از مسئولان دولتی و خصوصی هند اعم از سونیل کومار رئیس انجمن آژانس‌های جهانگردی هند (TAAI)، حضور داشتند.
حدود 25 هزار نفر سال گذشته از پنجمین دوره نمایشگاه گردشگری هند بازدید کردند.
آساق**9473**1600

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ايران هند نمايشگاه گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در الگوی پیشرفت برنامه‌هایی برای مازندران داریم، گفت: دیار علویان در اندیشه‌های مقام معظم رهبری، به گونه‌ای دیگر تصویر شده است و معظم له مردم استان را دوست دارند.

وی با عنوان اینکه دیار علویان برگرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا است، گفت: وجود سلسله جلیله روحانیت و لشکر همیشه پیروز سپاه کربلا از جمله ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند.

وی با تقدیر از عملیات سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق ضریب امنیت ما را در دنیا تغییر داد و باید به ارواح مطهر شهیدان درود فرستاد.

استاندار جدید مازندران با بیان اینکه مازندران بیشترین محافل قرآنی را در کشور دارد، گفت: همچنین این استان در بخش‌های مختلف استان رتبه برتر را در کشور دارا است.

نوری با تاکید باید باید خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی رابرای مردم بازگو کنیم، گفت: دانشگاه‌های مازندران در رتبه بندی تایمز، رتبه‌های عالی در جهان دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید برای اقتصاد دریامحور، جمعیت، نهضت ملی مسکن وغیره برنامه عالمانه داشته باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های سید محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران تقدیر شد.

کد خبر 6086405

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی