Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@03:33:48 GMT

کاهش فشار خون با قرار دادن یک قاچ لیمو در اتاق

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۸۲۰۲

کاهش فشار خون با قرار دادن یک قاچ لیمو در اتاق

رکنا: به این دلایل مفید هر شب یک عدد لیمو قاچ شده در اتاق خواب تان قرار دهید.

لیمو ترش خواص درمانی بسیاری دارد. بغیر از بوی خوش آن، لیمو برای سلامتی شما مفید است و قرار دادن چند قاچ از آن در اتاق خواب می تواند خالی از فایده نباشد.

بر اساس سایت پزشکی «بولد اسکای»، گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق ۷ خاصیت دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

۱- خاصیت ضدعفونی

بوی لیمو خاصیت ضد باکتری دارد و در هنگام خواب جلوی گرفتگی بینی را می‌گیرد و تنفس شما را راحت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- آرامش‌بخش طبیعی

بوی لیمو عوارض استرس را در شما کاهش می‌دهد و باعث می‌شود بهتر بخوابید.

۳- دورکننده مگس و پشه

بوی لیمو قدرت دفع مگس، پشه و دیگر حشرات را دارد که می‌توانند مزاحم خواب شما شوند.

۴- آرامش

قرار دادن چند قاچ لیمو در کنار تخت خواب باعث آرامش اندام شما می‌شود و بهترین راه برای مقابله با بی‌خوابی بدون استفاده از قرص خواب است.

۵- کاهش فشار خون

قاچ‌های لیمو می‌توانند به شما در کاهش فشار خون کمک کنند، به ویژه اگر از فشار خون بالا رنج می‌برید.

۶-افزایش هورمون خوشحالی

قاچ‌های لیمو با افزایش هورمون سروتونین یا هورمون خوشحالی در بدن، باعث شادابی بیشتر پس از بیدار شدن می‌شود.

۷- تازگی هوای اتاق

بوی لیمو کیفیت هوای اتاق را بالا می‌برد و لذت خواب را برای شما بیشتر می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهیداخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سلطان خواستگاری کیست؟! این دختر ایرانی با 500 خواستگار رکورد زد ! + سند تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! قتل فجیع در آریاشهر تهران/ لیلا و دوستش در خانه مرد تنها چه می کردند ؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد فریاد های دردناک رویا 13 ساله که قرار بود عروس داماد 40 ساله شود پشت پرده فیلم کتک زدن دختر تهرانی توسط پسر سیرجانی / شهرت با بی آبرویی ! 15 ساله بودم که با آمدن بچه محمود به ناچار مرا عروس خودش کرد ! خودکشی عجیب دختر آرایشگر شمالی در بام تهران / 9 صبح امروز رخ داد این مرد زنان را در شاهرود ماساژ می داد! / پلیس فاش کرد در این شهر داماد را می دزدند ! عکس / 2 قلوهای نجات یافته از زایمان مادر بیمار مریوانی حادثه ای عجیب برای این زن / او صدای نامزدش را نمی شنود ! ثروتمندترین مرد دنیا همسرش را طلاق داد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامتی پزشکی فشار خون فشار خون بالا طبیعی مزاحم اتاق خواب عکس فیلم قتل دختر عجیب پلیس زن مرد جوان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله

این سه دختر با وجود هشدار در مورد سیل استان کرمان به دلیل اصرار پدر خانواده گوسفندان را به چرا می‌برند. با جاری شدن سیل، گله گوسفندان گیر افتاده و تلف می‌شوند و این سه دختر نیز از ترس پدر به خانه بازنمی‌گردند. 

جست‌وجو‌ها برای یافتن دختران تا صبح و سپس تا عصر ادامه پیدا می‌کند که در یک مرحله دختر ۲۰ ساله و در مرحله دیگر ۲ دختر نوجوان ۱۲ و ۱۷ ساله سالم پیدا می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # کرمان ، سیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟