Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:51:19 GMT

پیام تبریک فرمانده سپاه به‌مناسبت روز پرستار

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۸۲۳۷

پیام تبریک فرمانده سپاه به‌مناسبت روز پرستار

فرمانده سپاه پاسداران فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، همزمان با  خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) و روز پرستار، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام تبریک فرمانده سپاه به رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام

 متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران محترمه و برادران ارجمند پرستار

سلام علیکم

خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) ، اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام را ((که سجایای والای رفتاری، اخلاقی و عبادی او بر تارک پرفروغ آسمان ولایت چون نجمی ثاقب به بلندای ابدیت درخشان است))  به شما خواهران و برداران عزیز پرستار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید در بین تمامی ملکات فاضله آن بانوی پرصلابت، صبور و فداکار، ملکه پرستاری او از خاندان اهل بیت علیهم السلام ((همچون غمخواری پدر در مدینه و کوفه تا همراز و همراهی برادر در کربلا و پرستاری قافله در شام و ...)) برجسته می نمایاند و این مصداق و گواه صادقی است از حقیقت روح پرستاری، و سالگشت ولادت آن "عالمه غیر معلمه" نیز یادآور نعمت گرانقدر زحمات قشری است که به تاسی از آن بزرگ پرستار اسلام، با خدمات طاقت فرسا و بی دریغشان همواره نقش بارز خود را در سلامت جسم، روح و روان جامعه اسلامی بخوبی به تصویر می کشد. همان مهربانان احیاگری که نقششان هنر است نه پیشه، هنر سوختن و افروختن، هنر محبت و ایثار، هنر مداواگری. آنانکه عارفانه و خالصانه راحتی و آسایش را در التیام تن های رنجور بیماران برنمی تابند و گوهر زیبای عمل خود را به عیار زخارف دنیا محک نمی‌زنند.

اینجانب "روز پرستار" را که مزین به نام مبارک حضرت زینب (سلام الله علیها) است به شما پرستاران ایثارگر تبریک عرض نموده و از تلاشهای ارزشمند و طاقت‌فرسای تان صمیمانه تقدیر می‌نمایم.

 بی تردید وظیفه سنگین شما در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود. از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و توفیقتان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا: این پیروزی درخشان نشان شایستگی شما در فتح قله‌های افتخار است. - اخبار سیاسی -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش