Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: تحریم‌ها زمینه خودکفایی صنعتی و نظامی ایران را فراهم کرده است. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب کبری(س) نخستین جلسه از سلسله مباحث در جستجوی حقیقت با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد کریمی قدوسی؛ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: تحریم‌ها نه تنها نتوانسته در پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی خللی ایجاد کند بلکه سبب تقویت جبهه داخلی و همچنین خودکفایی در بیشتر زمینه‌ها از جمله صنعتی و نظامی شده است.

 وی در بخشی دیگری از سخنان خود افزود: فرهنگ عظیم ایثار و شهادت مقوله‌ای است که جهان را فتح خواهد کرد.

کاهش صادرات نفت خام ایران به‌رغم معافیت کشورها از تحریم آمریکا«تقصیر تحریم است؟»|جلوی مفسدان اقتصادی را بگیریم مشکلات اقتصادی حل می‎شودامام‌جمعه زنجان: دشمنان انقلاب به سرنوشت صدام دچار می‌شوند/ با حرکت انقلابی از تحریم‌ها‌ گذر می‌کنیم

دراین مراسم؛ سردار علی صلاحی؛ مدیر هیئت مدافعین حرمین شریفین با ارائه گزارشی گفت: در این مدت که هیئت فعالیت خود را شروع کرده توانستیم با استعانت از خداوند متعال، بستر را جهت جذب جوانان مهیا سازیم و اطمینان داریم حضور نسل جوان بود که 8 سال دوران دفاع مقدس را مدیریت کرد و اکنون نیز پیروزی‌های جبهه مقاومت حاصل حضور نسل جوان در میادین نبرد است.

وی گفت: با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری خواهیم کوشید فرهنگ شهادت طلبی که یکی از مهمترین هدف اصلی هیئت است به نسل آینده انتقال یابد.

در پایان مراسم از خانواده‌های معظم شهداو مدافعان حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی ویژه از دیدار امروز فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز یکشنبه (۲ اردیبهشت ماه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار فرماندهان نظامی کشور، نماز ظهر را به امامت رهبر انقلاب اقامه کردند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897888

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • عکسی ویژه از دیدار امروز فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت