Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:49:51 GMT

ثبت نام قطعی ۱۴ هزار زوج دانشجو در طرح همسفرتابهشت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۸۷۳۱

ثبت نام قطعی ۱۴ هزار زوج دانشجو در طرح همسفرتابهشت

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام محمدمهدی صالحی در حاشیه ویژه برنامه فرصت عاشقی از مجموعه برنامه‏ های فرهنگی آموزشی پنجمین کاروان طرح ازدواج دانشجویی همسفرتا بهشت که در حرم مطهر رضوی برگزار شداظهار کرد: امسال هم همچون سال های گذشته روند ثبت نام دانشجویان آغاز شد و تا پایان دی‎ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که امسال ۲ ماه زودتر روند ثبت نام آغاز شده است تصریح کرد: توقع براین بود که از بازه زمانی بوجود آمده استفاده شود که تاکنون حدود ۱۴ هزار ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی قطعی شده است که مطمئنا تا پایان مهلت ثبت نام با توجه به استقبالی که صورت گرفته است این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به حضور بیش از ١٠٠٠ زوج در ۵ دوره برگزار شده از طرح همسفرتا بهشت، تاکید کرد: بنا به اعلام رسمی سامانه ازدواج دانشجویی مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفرتا بهشت پایان دیماه اعلام شده است و در پایان مهلت ثبت نام با توجه بر تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به تمدید و یا عدم تمدید مهلت ثبت نام تصمیم گیری خواهد شد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه گفت: مایه مباهات ما است که نتیجه بررسی های آماری و میدانی حاکی از این است که آموزش های ارائه شده در این دوره باعث کاهش قابل توجه تنش ها و آسیب های خانوادگی در بین زوجین شده است.

حجت الاسلام صالحی در پایان گفت: امیدواریم در راستای توسعه ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدارجوانان عزیز به خصوص دانشجویان پیش از پیش موفق باشیم.

کد خبر 4510559

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی مشهد نهاد رهبری در دانشگاهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد