Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

امیرحسین فتحی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران به‌تازگی اعلام کرد که وینفرید شفر سرمربی کنونی آبی‌پوشان، بهترین مربی تاریخ این باشگاه است. این اظهار نظر در روزهای اخیر واکنش بسیاری از هواداران و پیش‌کسوتان این تیم را به‌همراه داشت.

 

علی موسوی ستارۀ محبوب و سابق آبی‌پوشان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است شفر با توجه به شرایط بحرانی باشگاه، نتایج مناسبی کسب کرده و این نشان‌دهندۀ توانایی‌های این مربیِ بزرگ است؛ اما وی او را بهترین نمی‌داند.

 

موسوی ضمن اشاره به بزرگانی همچون منصور پورحیدری که سابقۀ حضور روی نیمکت استقلال را دارند، اذعان کرد که در صورتی نام شفر به عنوان بهترین مربی آبی‌پوشان در تاریخ  ثبت خواهد شد که این مربی آلمانی قهرمانی در باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر و همچنین جام حذفی را برای تیمش به ارمغان آورَد. وی انتظار هواداران را از این تیم بسیار بالا دانست و تاکید کرد مدیران باشگاه باید در تصمیم‌گیری‌های خود وسواس بیشتری به‌خرج دهند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرپرست تیم لیگ برتر جام حذفی استقلال جام حذفی سرپرست تیم فوتبال لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص تخلف مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر و او را جریمه کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی در خصوص تخلف مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

مربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی مقابل مس‌رفسنجان که به تساوی دو بر دو انجامید، مدعی شد که اگر رنگ پیراهن استقلال متقاوت بود، توپی که در دقایق پایانی گل تشخیص داده نشده بود، از سوی داوران گل اعلام می‌شد!

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد