Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی مکان های آلوده و همچنین مبارزه با دارندگان سلاح های غیر مجاز، پنج فروشنده مواد مخدر و سلاح غیر مجاز در این شهرستان دستگیر و مقداری مواد مخدر و سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و رضایتمندی مردم با برنامه ریزی مدون و شناسایی مکان های مورد نظر در قالب طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر و دارندگان سلاح غیر مجاز و با همکاری یگان امداد نیروی انتظامی استان خوزستان و پلیس های تخصصی این شهرستان در قالب ۱۰ گروه در دو مرحله تعداد ۱۹ خانه مسکونی مربوط به فروشندگان مواد مخدر را مورد بازرسی قرار دادند و دو قبضه سلاح غیرمجاز، تعداد ۴۰ عدد فشنگ جنگی و دو تیغه خشاب کلاشینکف و نیز مقداری مواد مخدر از نوع هرویین و تریاک به همراه مقداری وسایل استعمال را کشف و ضبط کردند که در این عملیات ۵ نفر از فروشندگان مواد مخدر و سلاح غیر مجاز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند با اشاره به عواقب جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر و استفاده از سلاح های غیر مجاز گفت: همه مسئولان برای مقابله با این معضلات خانمانسوز عزم جدی دارند و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیز برای برخورد با عوامل اصلی این معضلات اجتماعی، جدی‌تر از گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

دادستان شهرستان حمیدیه ضمن هشدار به فروشندگان مواد مخدر و سلاح های غیر مجاز خواستار هوشیاری بیش از پیش خانواده‌ها و به ویژه جوانان در این زمینه شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، تخلف و جرم موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا نزدیکترین کلانتری یا یگان انتظامی اطلاع دهند.

کد خبر 4510599

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه غیرمجاز دادگستری خوزستان شهرستان حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی