Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ‌آل‌هاشم امام جمعه تبریز ‌در مدت حضورش در تبریز، از ‌‌نماز جمعه چهره جدیدی به مردم معرفی کرده و دیدار دیدارهای مردمی به دنبال برداشتن گامی برای حل مشکلات آنان است. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نمازجمعه و مصلی تبریز کارکردهای جدیدی را در حدود یکسال اخیر تجربه می‌کند چراکه نماز جمعه به محلی برای حل مشکلات مردم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم که در مدت حضور خود در تبریز، بسیاری از ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرده و از امام جمعه و نماز جمعه چهره جدیدی معرفی کرده است، رضایت مردم را به دنبال داشته است.

یکی از بخش‌هایی که نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مورد توجه قرار داده است، دیدارهای مردمی و چهره‌به‌چهره است که مردم مشکلاتشان را با حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم در صحن مصلی در میان می‌گذارند و مدیرانی هم هر هفته در کنار ایشان حضور یافته و مشکلات مردم را بررسی و حل می‌کنند.

افراد مختلفی از کشور در این دیدار حضور دارندکه از کردستان تا شهرهای مختلف این استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده و مشکلات خود را پیگیری می‌کنند.

در ادامه، گزارش ویدیویی از این دیدارهای مردمی در مصلی نمازجمعه که کارکردها اجتماعی نمازجمعه را تقویت کرده است، می‌بینیم: 

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،در این برنامه حجت الاسلام هاشمی‌ به عنوان کارشناس مذهبی درخصوص شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق مطالبی را بیان می‌کند و در بخشی دیگر از برنامه حجت الاسلام علی آقابابا درباره فلسفه نماز جمعه صحبت می‌کند.

حجت الاسلام میرزابیگی کارشناس مهدویت نیز درخصوص معنا و مفهوم رجعت در عصر ظهور مطالبی بیان می‌کند. همچنین در بخش اطلاع رسانی از فعالیت‌های ستاد‌های ائمه جمعه، حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه فسا درخصوص مضمون خطبه‌ها درخصوص مضمون خطبه‌ها مطالبی را بیان می‌کند. علیرضا نوری گزارشگر شبکه نیز از مصلی تهران درباره اهمیت نماز جمعه گزارش می‌دهد.

«قرارآدینه» ویژه نماز جمعه و مهدویت کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ، به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری و گویندگی راضیه گردکاهد، ساعت ۱۱:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج‌ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ