Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری شنبه در هفتمین نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در دوران پیش و بعد از انقلاب، اظهار داشت: در دوران پیش از انقلاب هر جا کار گره می خورد این بانوان بودند که در جلوی صف راهپیمایی ها قرار داشتند.
وی به همزمانی دهه فجر و ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: در این راستا باید ملاحظات لازم صورت گیرد تا همان گونه که استاندار تاکید کردند برنامه ها با معیارها و شاخصه های مشخصی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد چهلمین سالگرد نیزبا اشاره به وجود 200 هزار مخاطب مستقیم و 400 هزار مخاطب غیرمستقیم در این حوزه، تحویل 40 پرچم به 40 مدرسه، برگزاری 40 همایش یاوران انقلاب از طریق تشکل های دانش آموزی را از اهم برنامه های این کمیته برشمرد.
عباس سعیدی افزود: برگزاری 40 گفتمان انقلاب در سطح مدارس، جشنواره آیینه زمان با عنوان زندگی به سبک روح الله و 40 نشست وِیژه اولیاء با محوریت دانش آموزان دختر و تبیین سیره حضرت فاطمه (س) و 40 محفل قرآنی نیز در برنامه ها قرار دارد.
مسئول کمیته بانوان ستاد نیز با اشاره به برگزاری جشن بزرگ مادر در این ایام، گفت: در این جشن 12 تا 15 نفر از مادران شایسته معرفی می شوند که سه نفر آن ها در روز مادر در سطح کشوری معرفی می شوند.
ملیحه یغمایی برگزاری عصر خاطره با دیدگاه شهرستانی و روستایی، آشنایی نوجوانان با خانواده های ایثارگر به عنوان سفیران انقلاب، معرفی 45 نفر از بانوان موفق و الگو در برنامه سلام بانوی صدا و سیما را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.
وی یادآور شد: تا به امروز در مجموع افزون بر 100 عنوان برنامه در این کمیته برنامه ریزی شده که در شهرستان های مختلف هدف گذاری شده است.
مسئول کمیته روستایی و عشایری و محرومیت زدایی نیز در ادامه اظهار داشت: همزمان با این ایام طرح 40روستا 40 برنامه و کاروان انقلاب و سلامت در سطح روستاها و مناطق محروم اجرا می شود.
مجید الهی راد گفت: بازدید از خانواده ایتام و معلولان، توزیع اقلام ضروری در بین نیازمندان، اعزام دو هزار نفر از مادران و زنان سرپرست خانوار به اردوهای زیارتی قم و مشهد و بازدید از خانواده شهدا نیز در برنامه ها قرار دارد.
این نشست با حضور مسئولان کمیته های 15 گانه ستاد دهه فجر در محل سالن فرهنگیان بجنورد برگزار شد.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خانواده دانش آموزان دهه فجر صدا و سیما قم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم را باید برای استقبال از زائران اربعین فراهم کنیم و توقع مردم و زائران هم این است که نواقص و کمبودهای سال‌های گذشته رفع شود.

وی با اشاره به اینکه سومین سال است که کردستان میزبان زائران اربعین است افزود: این مهم افتخار بزرگی بوده و برکات آن در سطح فردی و استانی شامل منطقه شده است.

دبیر ستاد اربعین کردستان بر ضرورت استفاده از تجربیات سال‌های گذشته دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساخت و ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین تاکید کرد.

رضایی رویکرد ستاد اربعین را در سال جاری انجام فعالیت‌ها توسط خود کمیته‌ها اعلام کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌ها باید نیم نگاهی به مریوان داشته باشیم و اقداماتی که انجام می‌شود با هماهنگی فرمانداری مریوان باشد.

وی با بیان اینکه امسال سفر زوار اربعین از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود یادآور شد: می‌طلبد، نیازهای زیرساخت و حمل و نقل به طور کامل تأمین شود.

دبیر ستاد اربعین کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته در بحث تردد مشکل داشتیم و باید با طرف عراقی مذاکره کنیم تا مسائل حمل و نقل، محل استقرار و کرایه خودروها برطرف شود.

رضایی از دستگاه‌ها و کمیته‌های مربوط به ستاد اربعین خواست نیازمندی‌های واقعی خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها پیشنهادهای خود را برای مردمی‌تر کردن اربعین به ستاد ارائه دهند، ضمن اینکه جانمایی موکب‌ها در مرز باشماق منطقی و از روی نیاز باشد.

این مقام مسئول بر ضرورت انعکاس خدمات مردم کردستان به زائران اربعین و برکات اربعین برای مردم استان و منطقه از طریق رسانه‌ها و کمیته اطلاع رسانی تاکید کرد.

کد خبر 6081353

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت