Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:56:14 GMT

سیر نزولی سوانح فوتی همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۹۱۶۰

سیر نزولی سوانح فوتی همدان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در آیین بهره برداری از دوربین های ثبت تخلف راهور با بیان اینکه همچنین شمار مجروحان نیز در این مدت با کاهش 11 درصدی مواجه است اضافه کرد: مهمترین عامل کاهش سوانح رانندگی، فرهنگسازی و ارتقای فرهنگ آمد و شد با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و نشریات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  بیان کرد: تعامل و همفکری مجموعه شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح های ترافیکی و انضباط اجتماعی موجب جبران عقب ماندگی ها شد.
فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: استفاده از تجهیزات روز برای کنترل ترافیک اجتناب ناپذیر است و امروزه سه مولفه سرعت، صحت و دقت در کنار شفاف سازی با بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی عملی است.
وی با تقدیر از تلاش شهرداری برای نصب دوربین در نقاط مختلف شهر همدان ابراز امیدواری کرد: میزان دوربین ها به یکصد دستگاه برسد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: استفاده از تجهیزات نوین موجب کاهش تنش بین ماموران پلیس راهور و فرد متخلف نیز می شود.
سردار کامرانی صالح یادآوری کرد: برخی مواقع تخلف های ثبت شده توسط مامور با اعتراض شهروند مواجه می شد اما هم اینک می توان با استفاده از تجهیزات، فیلم تخلف راننده را برای او به نمایش گذاشت.
وی گفت: علاوه بر استفاده از سیستم های آی تی نیازمند این هستیم که وجود این ابزارها آگاه سازی و اطلاع رسانی شده و با انجام عملیات روانی زشتی بی توجهی به قانون را منعکس کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: شهروندان باید بدانند هر گونه تخلف و بی قانونی اجحاف در حق دیگر شهروندان است و این افراد در حقیقت نسبت به حقوق اجتماعی دیگران بی توجه بوده اند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: با استفاده از وسایل سنتی، فیزیکی و در پیش گرفتن رویکرد سنتی امکان مدیریت و کاهش تخلف سخت و استفاده از تجهیزات نوین یک ضرورت بود.
وی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تمامی دشمنان با عملیات روانی دنبال القای یاس و ناامیدی و کوچک نشان دادن جلوه های بزرگ خدمت هستند.
وی اضافه کرد: با همت والای همه مردم و مسئولان اقدام ها و خدمات صورت گرفته را باید یادآور شد و جشن بزرگ انقلاب را پرشور برگزار کرد. انتهای پیام/ سوانح فوتی همدان سیر نزولی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: سوانح جاده‌ای در استان طی ۲۴ ساعت گذشته منجر به کشته شدن ۲ نفر شد و ۱۴ نفر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: دیروز در پی برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تریلی، ۲ سرنشین خودرو سواری جان باختند.

وی اضافه کرد: هشت فقره تصادف جرحی و ۱۵ فقره تصادف خسارتی نیز طی شبانه روز گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد.

میش مست گفت: هم اکنون ترافیک در خروجی مشهد به سمت آزادراه شهید شوشتری پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی و روان است.

کد خبر 6062681

دیگر خبرها

  • کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • ۱۹ مصدوم در سوانح رانندگی در شهرستان گتوند
  • ۱۹ مصدوم در سوانح رانندگی در گتوند
  • پنج فوتی در ۲۷۱ حادثه رانندگی در نیمه اول تعطیلات نوروزی همدان
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ۵ فوتی در تصادفات ترافیکی سفرهای نیمه اول تعطیلات نوروزی استان همدان
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد