Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:21:42 GMT

وضعیت جمع‌آوری پسماند در اردبیل مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۹۳۶۶

وضعیت جمع‌آوری پسماند در اردبیل مناسب نیست

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل وضعیت جمع‌آوری پسماند در اردبیل مناسب نبوده که با تدوین نقشه راه مناسب و بکارگیری آن فعالیت‌ها در این حوزه ساماندهی می‌شود. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی‌‌یگانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای کاهش مشاغل و اصناف مزاحم شهری آیین‌نامه ساماندهی این مشاغل به شهرداری‌ها ابلاغ شده تا نسبت به جمع‌آوری این مشاغل و اصناف مزاحم و انتقال آنها به مکانی مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هرگونه فعالیت مخل آسایت و امنیت شهروندان را جزو مشاغل مزاحم شهری برشمرد و بیان کرد: براساس آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم در هنگام صدور پروانه ساخت و ساز شهرداری‌ها باید توجه اساسی به کاربری‌های غیرمسکونی براساس طرح تفصیلی انجام شود تا این امر زمینه‌ساز شکل‌گیری واحدهای مزاحم در سطح شهر نشود.

جمع‌‌آوری پسماند در اردبیل ساماندهی می‌شوداردبیل|طرح جامع مدیریت پسماند در اردبیل اجرا می‌شوداردبیل| مدیریت صحیح پسماند در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل با اشاره به عضویت سازمان صنعت، معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و شوراهای شهر در امر ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم تصریح کرد: انتظار می‌رود تا این دستگاه‌ها در این زمینه فعال بوده و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

امامی یگانه وضعیت جمع‌آوری پسماند در اردبیل را مناسب ندانست و افزود: در زمینه مدیریت پسماند اعم از تفکیک از مبدا، کمینه‌سازی تولید زباله، ساماندهی محل‌های دفن زباله و بازیافت زباله نقشه راه مناسبی تدوین و با بکارگیری آن فعالیت‌ها در این حوزه ساماندهی شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل از بازدید از روند مدیریت پسماند در استان‌های دیگر با همراهی شهرداران استان و استفاده از تجربیات این استان‌ها برای مدیریت پسماند در اردبیل خبر داد و گفت: طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل در مرحله بررسی و تصویب در کارگروه پسماند استان بوده که با تصویب و اجرای آن مشکلات در این حوزه تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» افزود: ۱ تا ۷ اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است بنابراین تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود و اطلاع‌رسانی وسیع، ویژه برنامه‌های این هفته را باشکوه‌تر برگزار کنیم چراکه آگاه‌سازی امروز، تاثیر به‌سزایی در ارتقای سلامت آینده‌سازان کشور دارد.

دیگر خبرها

  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»