Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان البرز گفت: پيش‌بيني ميزان مارکت مردم ولايتمدار البرز در بازسازي و توسعه عتبات براي امسال 35 ميليارد ريال است که با حمايت خيرين محقق مي شود
به گزارش روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، سليمان شکري در نشست مسئولان بازسازي عتبات عاليات شهرستان هاي استان البرز به ميزباني فرديس، افزود: اين ستاد پروژه هاي مختلفي در عتبات عاليات در دست اقدام دارد که تکميل صحن حضرت زهرا (ع) از جمله اين پروژه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: ستاد عتبات عاليات شهرستان فرديس امسال اقدامات موثري در مراسم اربعين حسيني داشت که ستودني بود.
شکري در خصوص مکان فعاليت ستاد عتبات عاليات فرديس گفت: اميدواريم با کمک شوراي شهر فرديس مشکل ساختمان عتبات عاليات اين شهرستان مرتفع شود.
امام جمعه شهرستان فرديس نيز در اين نشست گفت: فعاليت خادمان حرم اهل بيت(ع) خدمتي بزرگ به اسلام است.
حجت الاسلام علي اکبر ايماني افزود: اکنون با مشارکت ستاد عتبات عاليات توسعه اماکن مقدسه عراق به خوبي پيش مي رود.
وي دربخش ديگري از سخنانش گفت: آن چيزي که ايران اسلامي را مي تواند حفظ کند التزام عملي به
ولايت فقيه است .
امام جمعه فرديس بيان داشت : امروز آمريکا در منطقه خاورميانه به نقطه نا اميدي رسيده و بخشي از نيروهاي خود را از منطقه خارج مي کند.
وي گفت: آمريکايي ها به دنبال خاورميانه بزرگ بودند و اين در حال رقم خوردن است نه مطابق نقشه و خواست آنها بلکه مطابق آن چيزي که ايران محور حرکت است.
ايماني افزود: امروز شرايط همکاري با کشور عراق بسيار خوب است و بايد ايراني ها آن را مديريت کنند .
علي شهبازي رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان فرديس نيز گفت: امسال يک ميليارد و 250 ميليون ريال از سوي مردم اين شهرستان به اين ستاد کمک مالي شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین‌کننده دارد

ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جهش، یک پله بالاتر از رونق و رشد تولید است و همراه با رشد پله‌ای و سریع‌تر در شاخص‌های اقتصادی خواهد بود و لذا برای تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص های اقتصادی تسریع می‌شود.

«علی اکبر عزیزی» با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، گفت: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعار های سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: حل شدن مسئله اقتصاد بسیار مهم است چون موضوع معیشت مردم را در بر گرفته و برای اینکه این اتفاق انجام شود، رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم در اقتصاد و تولید را در دستور کار قرار دادند و عنوان جهش تولید را نامگذاری کردند.

عزیزی ادامه داد: جهش با رشد تولید متفاوت است چون رشد، مسیر عادی، معمولی و با سرعت متعادل خود را طی می کند ولی جهش چند پله ای اتفاق می افتد و ما باید در مسائل تولید کشور حالت پرش و سرعت مضاعفی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی افزود: این اتفاق صورت نمی پذیرد مگر با مشارکت آحاد مردم عزیز و امیدواریم در مجموعه دولت نیز ما بتوانیم خوب برنامه‌ریزی کنیم تا زمینه مشارکت بیشتر مردم در مسائل اقتصادی و به ویژه تولید فراهم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون استاندار گفت: مسئله اقتصاد یکی از دغدغه های مهم همه مسئولان نظام بخصوص در دولت مردمی سیزدهم است، حل این مسئله در اولویت قرار داشته و دارد تا مردم در زندگی خود مضیقه و مشکلات معیشتی نداشته باشند و انشالله با مشارکت همه مردم و به نحو احسن مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین‌کننده دارد
  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران