Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امور اداری و تمامی واحد‌های مسئول خرید شرکت‌های مختلف صندوق بازنشستگی باید از این پس تنها از محل کالا‌های تولیدی سایر شرکت‌های تابعه نیازشان را تأمین کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمشید تقی زاده با اشاره به اهمیت دهه فجر و برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه به فرموده امام راحل (ره) یوم الله است و همه باید نسبت به این ایام مهم توجه ویژه‌ای کرده و تلاش کنیم برنامه‌های فاخر و مناسبی برای دهه فجر اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین با اشاره به تقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب با دهه فاطمیه گفت: باید با تلفیق هر دو مناسبت و به صورت مکمل در فکر برنامه‌های جدیدی باشیم و با فضاسازی به کمک شعار‌های انقلابی و همچنین حفظ حرمت دهه فاطمیه فضای جدیدی برای انتقال دستاورد‌های نظام به نسل جوان و آینده سازان این کشور ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: نوآوری و حس زیبایی شناختی، انتقال خاطرات و تجربه پیشکسوتان انقلاب به نسل‌های جوان‌تر به خصوص نوجوانان، هویت بخشی به برنامه‌ها و هدفمندی آن ها، تنوع با هدف درگیر شدن مخاطبان به خصوص شرکای اجتماعی که بازنشستگان و نوه‌های این عزیزان هستند، صرفه جویی در هزینه‌ها و ایجاد فضای گفتگو از جمله نکاتی است که باید در برنامه ریزی‌های ما در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر به آن توجه شود.
وی حمایت از شرکت‌های تابعه را یکی از وظایف مهم صندوق و سایر شرکت‌های تابعه دانست و گفت: از آنجایی که صندوق بازنشستگی کشوری زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، باید بدانیم که ما یک خانواده هستیم و اگر مساله‌ای برای یکی از شرکت‌های تابعه ایجاد شود، باید همه باهم برای حل آن پیشگام شوند.
تقی زاده با تأکید بر اهمیت نگاه همه جانبه به امور و با تکیه بر هم افزایی در روابط عمومی‌ها گفت: صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بیمه‌ای کشور است که بخشی از منابع آن از طریق درآمد شرکت‌های تابعه مدیریت می‌شود؛ بنابراین خروج از بنگاه داری و واگذاری شرکت‌های زیان ده اولویت ما و دولت تدبیر و امید است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های زیرمجموعه این صندوق با رسیدن به شناخت درست از یکدیگر و کالا‌های تولیدی شان می‌توانند به یکدیگر کمک زیادی کنند، گفت: این فقط روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند کاری کنند تا هم افزایی و وحدت رویه در بین شرکت‌ها ایجاد شود.
تقی زاده با ابراز اینکه امور اداری و تمامی واحد‌های مسئول خرید شرکت‌های مختلف صندوق بازنشستگی باید از این پس تنها از محل کالا‌های تولیدی سایر شرکت‌های تابعه نیازشان را تأمین کنند، تأکید کرد: این مهم به زودی به صورت بخشنامه به همه شرکت‌های صندوق بازنشستگی ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تامین کالا کالای ایرانی دهه فجر سازمان بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!

باشگاه استقلال مجبور به اجرای یک حکم است.

طرفداری | حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد.

به نقل از فرهیختگان، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بندهای درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یاد‌شده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»