Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیز الله شهبازی بعد از ظهر جمعه با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان ویژه رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی البرز بود.

بیش از 150 کشتی گیر از سراسر کشور در این رقابت ها حضور یافته اند که در اوزان 60، 70، 80، 90، 100 و مثبت 100 کیلوگرم به مدت یک روز با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر اول سنگین وزن این دوره از رقابت ها، صاحب بازوبند پهلوانی سال 97 خواهد بود که توسط خانواده یکی از شهدا، بر بازوی پهلوان کشور بسته می شود.

علیرضا سلیمانی دارنده 6 بازوبند پهلوانی بود که در مسابقات جهانی 1989 مارتینی سوئیس، موفق شد بروس بومگارتنر قهرمان نامدار آمریکایی را شکست داده و تنها مدال طلای تاریخ کشتی ایران در سنگین وزن جهان را کسب کند.، اکنون جابر صادق زاده دارنده بازوبند پهلوانی کشور است.  

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز قهرمانی کشور رقابت های کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران صبح سه شنبه با حضور مسئوولان ملی و استان در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران آغاز شد.

در این مراسم قرار است، یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار جدید معرفی و از تلاش‌های سید محمود حسینی پور تقدیر شود.

نوری بیست و پنجمین استاندار مازندران است.

کد خبر 6086130

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد