Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز شنبه در محل کمیته برگزار شد و طی آن در مورد مجمع عمومی و سالیانه که سه شنبه 25 دی ماه برگزار می شود و موضوعات مرتبط با آن بحث و بررسی های لازم صورت گرفت.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در مورد مصوبات نشست امروز توضیح داد و گفت: یکی ازمهمترین موضوعات مورد بحث در رابطه با اعضای مجمع بود و اینکه برخی از آنها به عنوان سرپرست فدراسیون در آن حضور خواهند داشت در واقع از آنجا که مجمع پیش رو انتخاباتی نیست برای حفظ جایگاه فدراسیون ها و سرپرستان شان از این افراد دعوت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در واقع اگر مجمع انتخاباتی بود طبق اساسنامه فعلی در صورت غیبت رئیس یکی از اعضای هیات رئیسه نیز می تواند در مجمع شرکت داشته باشد اما بر اساس بررسی های نهایی سرپرستانی که عضو هیات رئیسه هستند یا نیستند می توانند در مجمع روز سه شنبه شرکت کنند.

سخنگوی هیات اجرایی در مورد فریبا محمدیان که بازنشسته شده ولی به عنوان یکی از اعضای مجمع به حضور در آن دعوت شده است، گفت: مقرراتی مبنی بر منع حضور بازنشسته ها در مجمع وجود ندارد بنابراین مشکلی بابت حضور محمدیان به عنوان خبره ورزشی در مجمع نیست.

شهنازی با یادآوری اینکه اساسنامه اصلاحی کمیته ملی المپیک در مجمع  ارائه خواهد شد، گفت: طبق این اساسنامه دبیر کل توسط رئیس مشخص و از سوی هیات اجرایی تایید می شود در واقع این اعضای هیات اجرایی هستند که تصمیم می گیرند گزینه پیشنهادی رئیس تایید یا رد شود سپس آن را به مجمع ارائه می دهند. در این زمینه نظر کمیته بین المللی المپیک این بود برای حفظ حق رای خزانه دار و دبیر کل گزینه پیشنهادی در مجمع تاییدیه بگیرد. در کل قرار بر این شد آنچه هیات اجرایی تصویب کرده در مجمع مطرح شود و پیگیری های لازم بعد از آن با کمیته ملی المپیک صورت بگیرد.

کد خبر 4510633 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهرخ شهنازی مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان