Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پست بانک با ارائه‌ی بیشتر خدمات بانکی در روستایی می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی مردم باز کند. در همین راستا تمام بانک‌ها به خصوص پست بانک باید اعتماد مردم را جلب کنند و خدمات بانکی به سهولت به مردم ارائه شود.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر اصغر مسعودی پیرامون ارزیابی عملکرد این بانک در روستاها و مناطق محروم کشور گفت: در حوزه‌ خدمات دهی و سرویس دهی بانکی یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه شود، روستاهاست؛ چراکه قشر عظیمی از مردم در روستاها زندگی می‌کنند و نیازمند خدماتی هستند که در حال حاضر پست بانک در حال ارائه‌ی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: پست بانک به دلیل آنکه موانع زیادی بر سر راه خود ندارد می‌تواند این خدمات را به خوبی به روستاییان ارائه دهد.

نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی گفت: کاری که پست بانک باید انجام دهد این است که سرویس دهی خود در روستاها را افزایش دهد؛ چراکه بسیاری از روستاییان برای آمدن به شهر و دریافت خدمات بانکی وسیله ندارند و ترددشان به شهر سخت است.

وی افزود: پست بانک با ارائه‌ی بیشتر خدمات بانکی در روستاها می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی مردم باز کند. در همین راستا تمام بانک‌ها به خصوص پست بانک باید اعتماد مردم را جلب کنند و خدمات بانکی به سهولت به مردم ارائه شود.

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: تمام خدماتی که یک بانک می‌تواند ارائه دهد، پست بانک نیز می‌تواند ارائه دهد. بسیاری از روستاها وضعیت بارندگی خوبی دارند و در آن مناطق بحث کشاورزی حائز اهمیت است و مردم می توانند سرمایه‌هایشان را در پست بانک نگهداری کنند.

مسعودی خاطرنشان کرد: نکته بعدی لزوم ارائه‌ی تسهیلات آسان بانکی توسط پست بانک به روستائیان است. با توجه به اینکه خانه های روستایی سند ندارد و ضامن کارمند هم در روستاها کم است، اما اسناد مالکیت در شهر درست است و ضامن هم به راحتی پیدا می شود، لذا قوانین ارائه‌ی تسهیلات بانکی در روستاها باید کمی آسان‌تر گرفته شود تا روستاییان بتوانند به راحتی از تسهیلات بانکی استفاده کنند و برای بانک هم ضرری نداشته باشد.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک ایران روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در روز یازدهم فروردین و استقلال کمی بعدتر رسما به دو بانک ملت و تجارت واگذار خواهند شد تا این دو بنگاه تجاری با اکثریتی که در هیئت مدیره دارند، آینده بخش مهمی از فوتبال ایران را رقم بزنند.

حال یکی از خبرنگاران حوزه اقتصاد با انتشاری توییتی مدعی شده که پرسپولیس به بانکی سود ده و استقلال به بانکی ضرر ده واگذار شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888387

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • ضربه بهره ۳۰ درصدی بانک‌ها به «جهش تولید»/ رشد بهره بانکی مشارکت در تولید را تحقیر می‌کند
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود /سود 100 میلیون سپرده چقدر است؟