Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم سومین سالگرد شهادت آیت الله شیخ نمر النمر که در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: کسی که موجب تأخیر در تشکیل دولت می شود و وقت مردم را ضایع می کند، همان کسی است اصرار دارد نتایج انتخابات پارلمان را نادیده بگیرد و دیگران و حق آنان را در نمایندگی در دولت قبول نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره کرد: عادی سازی روابط از سوی کشور های خائن، اسرائیل را به رژیم مورد قبول ملت های منطقه تبدیل نمی کند، بلکه اسرائیل در نگاه این ملت ها، یک رژیم اشغالگر و غاصب است که بر اساس کشتار، تروریسم، تجاوز و ارتکاب جنایت بنا نهاده شده است.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: کشور ها و ملت ها برای مقابله با تهدید ها و شکست توطئه های آمریکایی و اسرائیلی، راهی جز ثبات، پایداری و مقاومت ندارند؛ چرا که مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه، ایران و یمن توانسته است تجاوز، تحریم، محاصره و فتنه ها را ناکام بگذارد و پروژه آمریکایی اسرائیلی سعودی را در سوریه شکست دهد.

وی افزود: تروریست های وابسته به آمریکا و اسرائیل نتوانستند، اهداف آنان را در منطقه محقق کنند یا ملت ها را در دفاع از کشور و حقوق خود تسلیم نمایند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز امپراتوری رسانه ای غربی ها در برابر مظلومیت ملت فلسطین شکست خورده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: صهیونیست‌ها در واقع می‌خواستند با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای، اراده ملت‌ها را درهم بشکنند اما نتوانستند و به فضل الهی به هیچکدام از دستاوردها و اهدافشان نیز دست نیافتند.
 
وی بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین با کمترین امکانات اما با صلابت و قدرت در برابر اسرائیل به نبرد پرداخت که نتیجه این مقاومت، سرشکستگی صهیونیست‌ها را بدنبال داشته و تحولات راهبردی منطقه غرب آسیا بعد از این حرکت تغییر خواهد کرد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به آستانه روز جهانی قدس نیز تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همگام با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس با صلابت و با عظمت‌تر از گذشته، فریاد مظلومیت فلسطین و نابودی رژیم صیهونیست‌ها را سرخواهند داد و در جشن پیروزی جریان مقاومت مشارکت خواهند کرد.
 
وی همچنین به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نیز اشاره‌ای کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه کاستی‌ها و کمبودها یکی از معجزات الهی بود که خداوند بر ما و نسل ما ارزانی داشته است.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اینکه در چند جهت باید حقایق جمهوری اسلامی را جستجو کنیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی یک نام نیست بلکه حقیقتی است که باید به آن دست یابیم و در این راستا مسئله جمهوریت، اسلامیت و عدالت در توزیع منابع ملی کشور از حقایقی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به آن توجه شده است و برای رسیدن به موفقیت نهایی نیازمند به تلاش بیشتر است.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه مسیر آینده نظام جمهوری اسلامی همچنان روشن است، اضافه کرد: باید از تجربیات ۴۵ ساله انقلاب اسلامی استفاده کنیم که یکی از این تجربیات، این بوده که ما در جریان انقلابی در مسئولیت‌های اجرایی کشور غفلت کردیم و باید جریان انقلابی سکان اجرا را در بخش‌های مختلف کشور به دست گرفته و دولتمردان و کارگزاران نظام نیز به این مسئله بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • امروز امپراتوری رسانه ای غربی ها در برابر مظلومیت ملت فلسطین شکست خورده است
  • زخمی شدن 65 نظامی اسرائیلی در غزه از روز یکشنبه تا امروز
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • افسر آمریکایی: اسرائیل در هرجنگی با حزب‌الله بازنده است
  • شکست اسرائیل در غزه/کابینه جنگ اسرائیل در حال فروپاشی است
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس