Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ۳ میلیارد ریال بن خرید به ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان اختصاص یافته است که علاقمندان به خرید کتاب می توانند کتاب ها را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در حاشیه آئین گشایش ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان از امروز 22 دی لغایت 28 دی در حسینیه شهدای جیرفت دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین اسحاقی، با اشاره به این مطلب که این نمایشگاه به یک رویداد بزرگ فرهنگی در جنوب کرمان تبدیل شده است، ابراز داشت: با برنامه های متفاوت و متنوعی که در بخش جنبی نمایشگاه پیش بینی شده است، امیدواریم بتوانیم در این هفته رویدادهای فرهنگی و هنری بزرگی را برای جنوب کرمانی های عزیز رقم بزنیم


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که در این دوره از برگزاری نمایشگاه 651 ناشر برای عرضه تازه های نشر خود در این نمایشگاه ثبت نام کردند، ابراز داشت: 220 ناشر در نمایشگاه حضور دارند که و قریب به 40 هزار عنوان از تازه های نشر خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

وی، با اشاره استقبال زیاد ناشران از این نمایشگاه، گفت: به دلیل محدودیت فضای فیزیکی نمایشگاه، فقط امکان حضور 220 ناشر فراهم شد.


اسحاقی، اضافه کرد: ان شاءالله با درایت استاندار و همراهی مسئولین بتوانیم برای نمایشگاه سال آینده مکان وسیع تر و بهتری را به عنوان مؤسسه نمایشگاه های جنوب کرمان در نظر بگیریم و از حضور ناشران بیشتری بهره مند شویم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که امسال 3 میلیارد ریال اعتبار بن خرید به نمایشگاه اختصاص داده شده است، افزود: برای خرید کتاب 30 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است که 20 درصد آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است و 10 درصد نیز از سوی ناشر در نظر گرفته شده است که در مجموع 30 درصد تخفیف خرید به خریداران تعلق می گیرد.

وی، اضافه کرد: همشهریان عزیز برای برخورداری از تخفیف نمایشگاه و خرید بن به بانک شهر در محل نمایشگاه بن خرید را دریافت و سپس اقدام به خرید کتاب کنند.

اسحاقی، در پایان گفت: در همین جا از همه مردم شریف جنوب کرمان به خصوص مردم ولایتمدار و شهید پرور جنوب کرمان دعوت می کنم که با قدوم پر برکت خود، ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی کرمان را مزین کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند روز پرستار حضرت زینب س چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اردبیل ایران اصفهان دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي بن خرید کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره روستا و عشایر  پایان ماه مبارک رمضان در منطقه رمون از توابع شهرستان جیرفت خبر داد که با همکاری امور عشایری برگزار خواهد  شد. 

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیرگذاری جامعه عشایری در سبد غذایی خانوارها و بازار تولید، فراهم کردن زمینه‌های برگزاری جشنواره‌ها را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر تولیدات و دستاوردهای این قشر دانست و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره عشایر و روستا پایان ماه مبارک رمضان در دهستان رمون برگزار خواهد شد .

وی از برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های محلی عشایر جنوب کرمان را از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره عشایر و روستا خبر داد که بصورت همزمان در دستور کار قرار دارند و اظهار کرد: جنوب استان کرمان دارای فرهنگ، آداب و رسوم و هنر منحصر به فرد است که جامعه عشایری و روستایی به عنوان پرچم داران خرده فرهنگ‌ها باید بیش از این در زنده نگه داشتن این مهم مورد حمایت قرار بگیرند تا به فراموشی سپرده نشوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برپایی غرفه‌های عرضه تولیدات و صنایع دستی عشایر و روستاییان را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در حاشیه جشنواره دایر خواهند بود و افزود: جشنواره بهترین فرصت برای عرضه تولیدات داخلی است و از آنجائی که رهبر معظم انقلاب در شعار سال به تولید اشاره جدی داشتند باید همگان عزم خود را برای حمایت از آنها بکار گیرند.

حسینی از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد که در همه صحنه‌ها همگام با ملت ایران اسلامی حضور داشته‌اند و گفت: جامعه عشایر و روستاییان در پشتیبانی در زمان جنگ مشارکت‌ داشتند ضمن اینکه شهدا، جانبازان و آزادگانی را به انقلاب تقدیم کردند.

وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی موفق از جامعه عشایری معرفی کرد که از دل سیاه چادرها قد کشید و لرزه بر کاخ سفید انداخت و گفت: سیاه چادر عشایر نماد صداقت، پاکی، وفاداری، کار و کوشش است که نمونه آن فرمانده شهید است که با گام‌های استوارش محور مقاومت را در حراست از ارزش‌ها و مرزها به یادگار گذاشت که همگان مدیون این قشر هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان آغاز شد