Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:00:45 GMT

قهرمانی اروپا، شرط دائمی شدن قرارداد سولسشر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۳۳۶

قهرمانی اروپا، شرط دائمی شدن قرارداد سولسشر

وبسایت ESPN مدعی شد که اگر اوله گونار سولسشر بتواند یونایتد را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند، به عنوان سرمربی دائمی تیمش انتخاب خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر جانشین ژوزه مورینیو روی نیمکت یونایتد شد و باشگاه اعلام کرد که او به عنوان مربی موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت تا مربی دائمی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سولسشر در 5 بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی یونایتد، 5 پیروزی کسب کرده و با رکورد تاریخی سر مت بازبی برابری کرده است.

 

در حقیقت یوناتید 4 بازی در لیگ برتر و 1 بازی در جام حذفی انگلیس را با برتری پشت سر گذاشته و از همین رو، مدیران باشگاه از عملکرد او بسیار راضی هستند. در حقیقت اد وودوارد، مدیر اجرایی و خانواده گلیزرها، مالکان باشگاه با انتخاب سولسشر، حالا کار خود را برای انتخاب مربی بعدی راحت تر می‌بینند. اما در صورتی که سولسشر بتواند تیمش را در چمپیونزلیگ به قهرمانی برساند، به عنوان سرمربی دائمی باشگاه انتخاب خواهد شد.

 

 

 

شیاطین سرخ در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف پاری سن ژرمن بروند و کار بسیار سختی برای صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا پیش رو خواهند داشت. پاری سن ژرمن با حضور ستاره هایی مثل نیمار و امباپه، انگیزه زیادی برای موفقیت در رقابت های اروپایی دارد و از همین رو، ماموریت اول سولسشر برای دائمی شدن قراردادش از سخت ترین ماموریت هایش خواهد بود.

 

یونایتد آخرین بار در سال 2008 با سرالکس فرگوسن به قهرمانی چمپیونزلیگ رسید و 11 سال است که نتوانسته به این جام دست پیدا کند. قهرمانی سال 1999 نیز با گلزنی سولسشردر ثانیه های پایانی به دست آمد و باید دید اسطوره نروژی می‌تواند به یاد دوران بازیگری، باز هم یونایتد را قهرمان اروپا کند یا نه.

اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد