Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احمد مرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان در نشست با مدیر شعب پست بانک استان گفت: عدم وجود بانک در مناطق روستایی و محروم همواره محسوس بود که خوشبختانه پست بانک ایران این خلاء را بخوبی پوشش داده و خدمات نوین بانکی خوبی را در این مناطق ارائه می نماید.

به گزارش صدای ایران مرادپور افزود: پست بانک ایران بعنوان بزرگترین خرده بانکدار کشور در حوزه روستایی بسیار موفق بوده و توانسته از طریق اعتبارات صندوق توسعه ملی، تسهیلات اشتغالزایی خوبی را پرداخت نماید که این امر موجب ایجاد اشتغال پایدار و کمک به سبد اقتصادی روستاییان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مرادپور در پایان ضمن تقدیر از پست بانک استان بر حمایت همه جانبه استانداری از خدمت رسانی این بانک تاکید نمود.
فرزاد رستمی مدیر شعب پست‌بانک استان نیز در این جلسه ضمن تشریح خدمات و عملکرد درسطح استان در حوزه شهر و روستا از حمایت های استانداری درخصوص انتقال حساب های دهیاری های ها به این بانک با اهداء لوح از معاون عمرانی استانداری تقدیر نمود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: لازم است کار بانکداری به صورت پاکیزه، درست، با انضباط و مطابق فرایند فقهی که در نظام اسلامی تعریف شده است انجام شود و حتماً به دغدغه های مراجع عظام تقلید در مباحث بانکداری توجه جدی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد اظهار داشت: اعمال خوبی که انسان انجام می دهد با رعایت چند اصل ارزش مضاعف پیدا می کند، کاری که در نظام اسلامی انجام می شود با رعایت اخلاص حتماً ارزش و منزلتش در نزد خدای متعال افزایش خواهد داشت، البته اموری همچون برنامه ریزی دقیق و انضباط نیز کار خوب را بهتر و خوبتر می کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: اینکه انسان کار خوب را در چه موردی و با چه بردی انجام دهد خود مسئله مهمی است؛ اینکه تسهیلات برای پروژه های حیاتی کشور مصرف شود بسیار با ارزش بوده و دنیا و آخرت انسان را آباد می کند.

ضرورت توجه به مباحث فقهی و شرعی در بانک ها

آیت الله اعرافی در ادامه توجه به مباحث فقهی و شرعی در بانک ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: لازم است کار بانکداری به صورت پاکیزه، درست، با انضباط و مطابق فرایند فقهی که در نظام اسلامی تعریف شده است انجام شود و حتماً به دغدغه های مراجع عظام تقلید در مباحث بانکداری توجه جدی شود.

جوانان حمایت شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به محرومان جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تامین نیازهای خرد مردم در قالب قرض الحسنه بسیار مهم است؛ توجه به جوانانی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند و حمایت از آنان بسیار کار ارزشمندی است.

آیت الله اعرافی تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را مهم دانست و تصریح کرد: سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و حمایت از آنان امر مبارکی است که باید ادامه داشته باشد.

مدافع مردمی‌سازی و بخش خصوصی هستم

عضو شورای عالی حوزه های علمیه توجه جدی به پروژه های راهبردی و اهتمام بیشتر به خصوصی‌سازی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: امروز ما در مسئله خودرو زمین‌گیر هستیم و حال آنکه اگر این صنعت به خود مردم واگذار شود بسیاری از مشکلات حل می شود. من مدافع بخش خصوصی هستم و اگر در اموری همچون خودرو، راه، فرودگاه و ... که همه از آن بهره مند می شوند و در آبروی کشور و نظام موثر است بهتر عمل شود و از آنها گره گشایی شود، تأثیر و برکات زیادی نصیب مردم می شود.

در اجرای سیاست های اصل44 به خوبی عمل نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در شعار امسال همچون گذشته بر نقش مردم تاکید داشتند، چرا که مشارکت مردم بسیار مهم است، البته در اجرای سیاست های اصل44 قانون اساسی به خوبی عمل نشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان توجه بیشتر به امر مولدسازی را خواستار شد و گفت: بانک ها امر مولدسازی را که مصوبه سران قوا است را جدی تر از قبل بگیرند چرا که به آن چیزی که مد نظر بود نرسیدیم.

در ابتدای این دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این بانک در راستای خدمت به مردم پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • ۸۸درصد لرستان درگیر خشک‌سالی است
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت