Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: ۲ هزار نفر از استان زنجان تا پایان امسال به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، قاسم محمدی امروز در جلسه ستاد اردوی راهیان نور با بیان اینکه ستاد اردوی راهیان نور جهت مرتفع سازی مسائل در این زمینه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر نیازمند 90 دستگاه اتوبوس برای اردو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آن طور که نیاز برنامه راهیان نور است دستگاه‌ها همکاری لازم را ندارند، تصریح کرد: تامین و تهیه فیلم مستند توسط صدا و سیما، تامین روحانی توسط اداره تبلیغات، تکمیل ساختمان اداری در اردوگاه، تکمیل مهمان سرا جهت اسکان خانوادگی اعزام شده‌ها، تکمیل محوطه که از جمله ضروریات است و در تردد مشکل ایجاد می‌کند و تجهیز آشپزخانه اردوگاه از جمله مطالبات برای این اردو است.

7000 لرستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوندآغاز ثبت‌نام خادمان جبهه انقلاب اسلامی راهیان نورافزایش بودجه بنیاد حفظ آثار و ستاد مرکزی راهیان نور در سال 98

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه گفت: در زمان جنگ تیپ 216 ارتش جمهوری اسلامی در عملیات مختلف شرکت داشته و حماسه آفریده است، سپاهیان استان زنجان و بسیجیان در 46 عملیات آفندی و پدافنی و 19 عملیات بزرگ جمهوری اسلامی خط شکن بودند.

وی خاطر‌نشان کرد: در عملیات کربلای 5، والفجر 8 که به 70 تا 80 روز طول کشید خط شکن بودند و در مقابل حملات سنگین دشمنان ایستادگی کردند و بیش از 3 هزار شهید از استان زنجان تقدیم انقلاب شد.

‌سردار کرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر و در زمان اعزام 700 نفر در اردوگاه جنوب اسکان داده می‌شوند، افزود: فاز دوم این طرح هنوز احداث نشده ‌که با همکاری آموزش و پرورش 2 هزار و 100 نفر دانش آموز اعزام شده و 2 هزار نفر دیگر نیز در برنامه‌های پیش رو تا پایان سال  اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ز

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند