Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@16:08:09 GMT

رزمایش پرتوی در بوشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۴۴۳

رزمایش پرتوی در بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش پرتوی با مشارکت و تعامل همه جانبه دستگاههای مختلف در قالب ۹ کارگروه تخصصی و ۸ قرارگاه پرتویی برگزار می‌شود. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی رزمجو  ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پرتوی استان بوشهر با تشریح عملکرد قرارگاه پرتویی استان اظهار داشت: برای اجرای هرچه بهتر رزمایش پرتوی در استان بوشهر بخش‌های مختلف از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل کارگروه تخصصی برای برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهرخبر داد و بیان کرد:رزمایش پرتوی با مشارکت و تعامل همه جانبه دستگاههای مختلف در قالب 9 کارگروه تخصصی  و 8 قرارگاه پرتویی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر از دریافت ابلاغ اجرای رزمایش پرتویی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در این راستا کارگاه آموزشی در 3 مرحله و تدوین سناریو رزمایش پرتویی مورد توجه قرار گرفته است.

 جانشین قرارگاه پرتوی استان بوشهربا اشاره به برگزاری آموزشهای مورد نظر تصریح کرد: این آموزش‌ها در 2 مرحله برای کارگروه‌ها ارائه و اعضا هم از برنامه‌های مختلف توجیهی بهره‌مند شده‌اند.

سردار رزمجو با بیان اینکه در این رزمایش تمامی تجهیزات و امکانات لازم و پیشرفته بکار برده می‌شود تصریح کرد: ارزیابی در مورد اقدامات صورت گرفته رزمایش و بررسی لازم در زمینه اردوگاه اسکان رزمایش پرتوی در بوشهر انجام شده است.

معاون وزیر بهداشت: وضعیت آلودگی هوای عسلویه از تهران بدتر است مجوز زیست محیطی برای فاز سوم پتروشیمی بوشهر صادر می‌شود 5.5 میلیارد کیلووات ساعت برق تولیدی نیروگاه اتمی بوشهر تحویل شبکه شد

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای شرکت کننده در رزمایش پرتوی بوشهر آموزش دیده‌اند گفت: از ایستگاه‌های رفع آلودگی هوا در منطقه رزمایش بازدید شده و در این رابطه 50 جلسه کارگروه تخصصی با اعضای زیر مجموعه تهیه و جدول نیازمندی کارگروه‌ها تنظیم شده است.

معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور هم با اشاره به اینکه بوشهر در زمینه پدافند غیرعامل استانی حیاتی و دارای جایگاه ویژه‌ای است تصریح کرد: هدف از پدافند غیرعامل حفاظت از سرمایه انسانی و حفاظت از زیرساخت‌های فیزیکی و همچنین سرمایه سایبری است.

سردار حیدری تاکید کرد: در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل مهم‌ترین موضوع شناسایی سرمایه و دارایی‌های استان است که در این زمینه سطح بندی و تهدید شناسی آسیب شناسی این سرمایه‌ها باید انجام شود.

وی، هدف از پدافند غیرعامل را صیانت از سرمایه انسانی و زیرساخت‌های فیزیکی و سایبری دانست و افزود:در این رزمایش ضمن افزایش آمادگی لازم، تمرین‌های تخصصی مختلفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

آفتاب‌‌نیوز :

مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

مدارس و دانشگاه‌های ۴شهرستان جنوب استان بوشهر غیرحضوری است

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می‌شود

سخنگوی استانداری هرمزگان هم اعلام کرد: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • تجمع شادباش سیلی سخت در بوشهر برگزار شد