Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@22:52:08 GMT

نوای سازهای سنتی در زرندیه شنیده شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۶۵۸

نوای سازهای سنتی در زرندیه شنیده شد

«احمد جوانمرد» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌‌ گروه موسیقی سنتی «ماه و ماهور» با هنرنمایی شان آوای سازهای سنتی را در زرندیه طنین انداز کردند.
وی ادامه داد: این نخستین کنسرت موسیقی سنتی بود که در این شهرستان برگزار شد.
جوانمرد اظهار داشت: با اینکه گنجایش سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش مشخص بود اما استقبال مناسبی از این کنسرت موسیقی از سوی علاقمندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تصنیف های می زده شب، جلگه مهتاب، من را نشناخته بود، ماه فریبا، شب انتظار و مرغ سحر از جمله قطعاتی بود که توسط اعضای گروه موسیقی سنتی اجرا شد.
وی ضمن تقدیر از مراجع مختلف بری مساعدت در امر برگزاری این برنامه موسیقی،‌ از حضور پرشو ر و توام با علاقه مردم هنردوست شهرستان زرندیه نیز در این کنسرت موسیقی قدردانی کرد.
در شهرستان 64 هزار نفری زرندیه 6 انجمن فرهنگی و هنری با حدود یک هزار هنرمند فعال در عرصه های مختلف فعالیت دارند.
/3075/6539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش تئاتر فرهنگی و هنری موسیقی موسیقی سنتی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، با پایان تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران، محسن خباز تهیه‌کننده این مجموعه کنسرت‌ها و علیرضا قربانی از تمام اعضای گروه قدردانی کردند.

پس از اجرای ۲ سانس کنسرت و در پایان سانس دوم، محسن خباز تهیه‌کننده این مجموعه کنسرت‌ها روی صحنه حاضر شد و خطاب به حاضران در سالن گفت: از همه شما بزرگواران سپاسگزارم و امیدوارم سال نو برای شما مبارک و سال پیش‌رو سال خوشدلی، برکت و تندرستی برای همه مردم این سرزمین باشد و همچنین امیدوارم طاعات‌تان مورد قبول حضرت حق واقع شود.

وی ادامه داد: خدمتگزاری برای فرهنگ این سرزمین برای بنده و همکارانم بسیار مایه مباهات و سربلندی بوده است، آن هم در کنار مردی که برای موسیقی و فرهنگ این سرزمین مایه افتخار است. مردی به نام علیرضا قربانی که سراسر شرافت و اخلاق است.

خباز اظهار کرد: امشب هشتاد و چهارمین اجرای تهران به پایان رسید. با حضور پر خیر و برکت شما بیش از ۲۳۰ هزار نفر در تهران توانستند این کنسرت را در سه دوره زمانی ببینند که واقعا مایه دلگرمی و افتخار همه ما بوده است. از تک تک شما برای حمایت‌هایی که از فرهنگ این سرزمین می‌کنید، سپاسگزارم.

به گفته وی، نزدیک به ۲۰۰ اجرا در ایران و خارج از ایران برگزار شده و بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در این ماه‌هایی که از آغاز این پروژه گذشته است، این رپرتوار را دیده‌اند.

وی افزود: این اتفاق مرهون حضور بسیار گرانقدر اعضای ارکستر بزرگ و درجه یک ما است؛ حسام ناصری عزیز و اعضای گروه. همین طور باید قدر بگذاریم تلاش همه کسانی را که در خدمت فرهنگ این سرزمین هستند. می‌خواهم از تک تک همراهانی که باعث شدند این برنامه با این قوت و قدرت برگزار شود، تشکر کنم.

تهیه‌کننده مجموعه تورکنسرت‌های علیرضا قربانی در ادامه از تک تک اعضای گروه برگزاری و پشت صحنه اعم از مدیر اجرایی، مجریان طرح، طراحی و مهندسی صدا، کارگردانی و طراحی صحنه، گروه صدا و نور، گروه روابط عمومی، گروه محتوای تصویری، تبلیغات، دکور، مدیریت گروه، مدیریت صحنه، تولید، مجموعه استودیو ایفا، تشریفات، پذیرایی و... دعوت کرد روی صحه بیایند.

سپس علیرضا قربانی به رسم سپاس شاخه گلی به هر یک از اعضای گروه تقدیم کرد.

در ادامه و همزمان با اهدای گل توسط علیرضا قربانی به اعضای گروه، خباز تاکید کرد: علیرضا قربانی با مناجات‌ها و عاشقانه‌هایش، با تمام دغدغه‌های اجتماعی‌اش که این سال‌ها از خودش به ظهور رسانده در حافظه تاریخی فرهنگ این سرزمین جاودانه است.

پس از آن علیرضا قربانی به دعوت محسن خباز پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: من هم قدری در این بخش شگفت‌زده شدم. به هر حال این کار بدون کار تیمی بزرگ واقعا امکان‌پذیر نبود. تعداد دوستانی که به روش‌های مختلف در این کار دخیل هستند بسیار زیاد است و الان هم تعدادی از آنها را می‌بینید. برخی از دوستان همچنان پشت صحنه هستند. بدون حضور این افراد این حجم از اجرا امکان‌پذیر نبود و من به عنوان برادر بزرگ‌تر آنها دست‌شان را می‌بوسم. در تمام این مدت مانند یک خانواده بدون کوچک‌ترین حاشیه و با تمام انرژی در کنار هم بودیم.

کد خبر 6063660 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • شنیده شدن صدای انفجار مهیب در بندر حیفا
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • بهار با نوید «تکم چی» صفا دارد
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز