Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – ایرنا – مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان قزوین گفت: 11 برنامه متنوع در صدا و سیمای مرکز استان به مناسبت چهل سالگی انقلاب تولید و پخش می شود که ظرفیت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام در سطح استان است.

به گزارش ایرنا سعید انبارلویی روز شنبه در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: یکی از این برنامه ها، مختص شهر قزوین است که دستگاه های اجرایی می توانند دستاوردهای خود را به صورت زنده و به شکل هنرمندانه در آن ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یکی دیگر از این برنامه ها به شکل زنده برای شهرستان های استان در نظر گرفته شده است و تمامی شهروندان شهرستان ها می توانند در آن شرکت کنند.
این مسئول اضافه کرد: تمامی برنامه های تولید شده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چون جنبه سراسری دارند ممکن است در شبکه های ملی نیز پخش شوند.
انبارلویی با اشاره به سایر برنامه های صدا و سیما در این زمینه گفت: برنامه تلویزیونی ایران 41 ، گوهر تابان، مسابقه زنده تلویزیونی، تریبون آزاد برای بیان دستاوردهای انقلاب در شهرها و روستا، گفت و گوی ویژه خبری، اجرای زنده در داخل مدارس، برنامه روی خط باشید، تا همیشه ماندگار، منادیان آزادی و ... از جمله برنامه های درنظر گرفته شده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
وی گفت: صدا و سیما با تمام توان خود برای پوشش و انعکاس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میدان می آید و دستگاه های اجرایی نیز باید همکاری لازم را داشته باشند تا چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای آن به خوبی به تصویر کشیده شود.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي چهل سالگي انقلاب صدا و سيما قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در زمانه‌ای به پیروزی رسید که دو جبهه شرق و غرب علی رغم اختلافات چون دو بال یک قیچی برای نابودی اسلام تلاش می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان‌کرد: لیبرال دموکراسی و کمونیست عزم برای نابودی دین داشتند ولی در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید.

عبادی با تأکید بر اینکه در آن زمان شکنجه گاه‌ها فعال بود، یادآور شد: در دوره پهلوی بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذارِ در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایمان داشتند، ادامه داد: در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام (ره) به نتیجه رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است، گفت: ما نیروی نظامی جدا نداریم بلکه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه پاسدار ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند، یادآور شد: پاسداری یک افتخار است.

وی گفت: دنیا متعجب از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی ما است چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت گانه پدافند دشمن گذشت.

کد خبر 6084095

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم