Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت و فرودگاه امام خمینی (ره)، تعداد زیادی از کنسرو‌های خوراکی حاوی ماده‌مخدر شیشه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کنسروهای خوراکی حاوی بسته‌های ماده‌مخدر شیشه به مقدار ۱۷ کیلوگرم است، افزود: ۳ قاچاقچی موادمخدر قصد انتقال کنسرو‌های آلوده به موادمخدر از ایران به کشور اندونزی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بخشنده اضافه کرد: این کنسروها فقط به منظور قاچاق موادمخدر تعبیه شده بود و به هیچ عنوان در فروشگاه‌های کشور چنین محصولات آلوده به موادمخدری وجود ندارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در خصوص شناسایی ۴ توزیع کننده کیک‌های حاوی ماده‌مخدر گل در فضای مجازی، بیان کرد: با رصد اطلاعاتی دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی، مقدار ۲ کیلو و ۷۵۰ گرم کیک حاوی ماده‌مخدر گل کشف و ۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی در خصوص جزئیات کیک‌های آلوده به شیشه گفت: متاسفانه این افراد کیک‌های آلوده را در مهمانی‌ها، پارتی‌ها و تولد‌ها توزیع می‌کردند، به طوری که در هر یک کیلوگرم از این کیک‌ها، مقدار ۵۰۰ گرم ماده‌مخدر شیشه وجود داشت.

سرهنگ بخشنده در رابطه با انهدام باند توزیع کننده ماده‌ مخدر هروئین گفت: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی ۴ ماهه، یک باند توزیع کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم و ۴ عضو اصلی این باند دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار ۲۵۰ کیلوگرم ماده‌ مخدر هروئین کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره به کشف ۱۷۸ کیلوگرم محموله تریاک جاسازی شده در لوله‌های پلیکا در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب، اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی چند ماهه همکارانم، یک باند ۵ نفره توزیع کننده موادمخدر که قصد انتقال ماده مخدر تریاک را از جنوب کشور به پایتخت داشتند، شناسایی و منهدم شدند.

سرهنگ بخشنده در خصوص عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب طی دو هفته گذشته خاطرنشان کرد: با اشرافیت کامل اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی پایتخت، ۴۳ قاچاقچی در قالب ۵ باند توزیع کننده موادمخدر و ۳۰۵۴ خرده فروش، معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند، مقدار یک تن انواع موادمخدر کشف و ۱۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند