Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:53:56 GMT

پیروزی ایران در نیمه نخست برابر ویتنام

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۹۸۴

پیروزی ایران در نیمه نخست برابر ویتنام

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست دیدار دوم خود در جام ملت های آسیا برابر ویتنام به برتری یک بر صفر دست یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 14 و 30 دقیقه و در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا 2019 به مصاف ویتنام رفته است.
این دیدار در ورزشگاه «آل نهیان» شهر ابوظبی و از گروه چهارم مسابقات و با قضاوت «محمد تقی الجعفری» سنگاپوری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارلوس کی روش تیم ایران را با سه تغییر نسبت به دیدار گذشته روانه میدان کرده که وریا غفوری، محمدحسین کنعانی زادگان و سامان قدوس را جانشین رامین رضائیان، سیدمجید حسینی و مهدی ترابی شده اند.
ویتنام که در دیدار نخست برابر عراق با شکست سه بر 2 روبرو شده است، بازی امروز را شجاعانه آغاز کرد، اما توانی برای عبور از خط دفاع ایران نداشت.
تیم ایران نیز با توجه به کوتاه قامتی بازیکنان حریف، بیشتر به ارسال های توپ های بلند روی آورد.
در دقیقه 16 نخستین فرصت ایران با پاس «اشکان دژاگه» ایجاد شد که ضربه «سامان قدوس» را دروازه بان ویتنام مهار کرد.
تیم ایران پس از گذشت دقایقی بر سرعت بازی افزود تا بتواند از خط دفاعی حریف سخت کوش خود عبور کند.
ارسال های متعدد ایران در دقیقه 37 نتیجه داد و توپ ارسالی «اشکان دژاگه» را «سردار آزمون» به راحتی با ضربه سر به گل تبدیل کرد.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به اتمام رسید تا تیم کشورمان در آستانه کسب دومین پیروزی و صعود قرار بگیرد.
**ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، سامان قدوس، سردار آزمون و مهدی طارمی

**ترکیب ویتنام:
دانگ وان لام، دو دای مان، کوئه نگو های، بوی تین دانگ، دوان وان هائو، نگوین ترونگ، نگوین چون، پام دوک هوی، دو هوانگ دانگ، نگوین چوانگ های و پان وان دوک
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملت هاي آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا