Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:29:26 GMT

عکس/ حال‌وهوای کربلا در سالروز میلاد حضرت زینب(س)

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۱۳۶۳

در آستانه میلاد حضرت زینب(س)، بخش های مختلف حرم حضرت عباس(ع) در شهر کربلای معلی تزئین شد تا این مکان مقدس برای برگزاری جشن ولادت عقیله بنی هاشم آماده شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا حرم حضرت ابوالفضل حضرت زینب س کربلا ولادت حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود آب‌وهوای ایران به فاز لانیا از تابستان

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه پیش‌بینی تاثیرات جریانات دورپیوند جوی بر دما و بارش کشور با احتمالات زیاد همراه است، اظهار کرد: یکی از این جریان‌ها، دورپیوند نوسان جنوبی (ان‌سو) نام دارد و دارای ۳ فاز لانینا، ال‌نینو و شرایط خنثی است. احتمال حاکمیت شرایط خنثی این جریان دورپیوند در ماه‌های آوریل، می، ژوئن و جولای زیاد است و احتمال خیلی کمی (تا ۳۰ درصد) برای حاکمیت شرایط ال‌نینو وجود دارد.

وی اضافه کرد: طی فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان پیش‌بینی می‌شود که این دور پیوند در فاز لانینا باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دما و بارش کشور در صورت حاکمیت شرایط لانینا گفت: دورپیوند «ان‌سو» یا نوسان جنوبگان یکی از صد‌ها عامل موثر بر وضعیت دما و بارش کشور است و در شرایطی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد می‌تواند بر دما و بارش کشور تاثیرگذار باشد و در شرایطی کمتر موثر است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که حاکمیت لانینا اهمیت بیشتری پیدا کند، احتمال دریافت بارش نرمال کاهش می‌یابد. البته از حالا پیش‌بینی برای بارش‌های پاییزی و زمستانه خیلی زود است و با خطای بسیار زیادی همراه است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: جریان‌های دورپیوند دیگری مانند AO، NAO، MJO، دو قطبی اقیانوس هند و ... بر دما و بارش کشور می‌تواند موثر باشند و شرایط جوی را متغیر می‌کنند.

ضیاییان در پایان درباره تاثیر تغییرات اقلیمی بر عملکرد دور پیوند‌ها و میزان پیش بینی‌پذیری آنها گفت: تغییرات اقلیمی موجب افزایش تغییرات دورپیوند می‌شود، در نتیجه عدم قطعیت پیش‌بینی‌ها افزایش می‌یابد.

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • ورود آب‌وهوای ایران به فاز لانیا از تابستان
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده