Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به لزوم تدبیر ویژه‌ برای ایجاد رونق در گردشگری استان گفت: محور اصلی توسعه استان یزد گردشگری است.

سیدمصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: طی سال های گذشته و در دوران دولت تدبیر و امید گام‌های بلندی در بخش گردشگری برداشته شده و مجموعه ها و تاسیسات گردشگری قابل توجهی به چرخه گردشگری وارد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت مراکز اقامتی در استان اضافه کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، استان یزد به رتبه ممتاز در ایجاد مراکز اقامتی، پذیرایی و سایر خدمات کشوری در سال های اخیر دست یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: در حال حاضر تعداد تخت های واحدهای اقامتی بیش از تعداد گردشگر است و به علت شرایط تحریم در جذب گردشگر خارجی با مشکل رو به رو شده ایم.

فاطمی، اقدامات لازم به منظور رفع این مشکل را معرفی بهتر استان یزد و تبلیغات اثرگذار خواند و عنوان کرد: تبلیغات متنوع، ارائه برنامه‌های مشخص در حوزه برندسازی، حضور فعال در نمایشگاه های داخلی و خارجی می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

وی از دیگر برنامه‌های موثر در این زمینه را طراحی وب سایت و تبلیغات مجازی، برگزاری و حضور در جشنواره‌ها، تهیه فیلم، بروشور، نقشه، کتاب، نشریه و خبر برشمرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان اینکه کسب‌ و کارهای گردشگری نیز همانند دیگر صنایع، دستخوش مالیات‌ها، هزینه‌ها و عوارض خاصی است، اظهار داشت: مالیات های سنگین سد راه رونق صنعت گردشگری است که لازم است نگاه ها در این زمینه متفاوت بوده و متعادل شود.

فاطمی عمده مشکل واحدهای فعال در حوزه گردشگری را تخصیص زمین، دریافت تسهیلات و میزان مالیات ها برشمرد و افزود: صنعت گردشگری از طریق جذب سرمایه خارجی و کسب درآمدهای ارزی کمک موثری به اقتصاد جامعه می‌ کند و راه موثری برای توسعه استان یزد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همچنین با اشاره به عدم وجود هتل 5 ستاره در استان یزد و تاکید رئیس جمهوری مبنی بر اینکه استان های فاقد هتل 5 ستاره تسهیلات ویژه ای برای تاسیس این گونه هتل ها اختصاص دهند گفت: تمهیدات لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های ذیربط در زمینه اختصاص زمین به سرمایه گذاران دیده شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها سرمایه گذاران صنعت گردشگری مالیات یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است