Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران-ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه بولدوزر منجر به جان باختن راننده در جاده کمربندی شهر دوگنبدان شد.

جلال پوران فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه که ساعت 12.45 دقیقه رخ داد، خودروی سنگین از ارتفاع هفت متری در جاده کمربندی گچساران سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با دریافت گزارش این سانحه امدادگران فوریت های پزشکی و آتش نشانی تلاش کردند تا حادثه دیده را زنده رهاسازی کنند اما تلاش 2 ساعته آنان بی نتیجه ماند.
پوران فرد بیان کرد: قربانی این حادثه یک مرد 30 ساله بوده است.
9 پایگاه اورژانس گچساران فعالیت می کند.
این پایگاه ها شامل پنج پایگاه جاده ای، سه پایگاه شهری و یک اورژانس هوایی است که خدمات رسانی به جامعه هدف را انجام می دهند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مرگ یک مرد 30 ساله بر اثر گازگرفتگی در منطقه زیرتل یاسوج خبر داد.
پوران فرد بیان کرد: این حادثه در ساعت 10بامداد امروز شنبه به دلیل استفاده از بخاری غیراستاندارد بدون دودکش رخ داد.
این دومین مرگ بر اثر گاز گرفتگی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم دی ماه 185 نفر در این استان دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند.
مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در فصل سرما و پدیده گازگرفتگی همواره در آغاز فصل سرما بیشتر است.
بر اساس سالنامه آماری سال 95 سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در رتبه دهم میزان متوفیات ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن بر حسب هر 100هزار نفر جمعیت قرار گرفته است.
استان 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب ایران قرار دارد.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سانحه رانندگي گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با بیان اینکه این اجلاسیه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای این اجلاسیه تاکید کرد. وی همچنین به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: این کنگره مهمترین برنامه فرهنگی سال جاری در استان است که باید برنامه ریزی مناسبی در جهت برگزاری آن انجام شود. روستا با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شده است گفت: باید فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود. وی با تاکید بر اینکه زیباسازی و منظر شهری باید به سمت کنگره ملی شهدا سوق داده شود، گفت: تاکنون شهرداری‌های گچساران و لنده نسبت به آماده سازی شهر برای کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام داده‌اند. معاون استاندار از نصب بنر‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به کمیته عمرانی در شهرستان‌ها احصاء و ارجاع داده شود تا در ستاد مرکزی مطرح و رفع شوند.

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • بارندگی شدید در امارات همزمان با جان باختن ۱۸ نفر در سیل عمان