Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران میهن اسلامی به ویژه پرستاران سخت کوش جزیره کیش تبریک گفت. متن پیام دکتر مظفری بدین شرح است :

 بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم جمادی الاولی (22 دیماه ) خجسته زاد روز بانوی بزرگ اسلام و پرستاردل‌های دردمند واقعه کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید مناسبتی شایسته تراز میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار برای قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی توان یافت .

پرستاری بیش از آنکه تخصص و حرفه باشد ، هنری است متعالی تا انسان هایی صبور در کسوت پرستاری ، هنرمندانه آلام بیماران را مرهم نهند و زخم های جسم و روح آنان را التیام بخشند. این رسالتی سنگین و ارزشمند است که پرستاران متعهد با بردباری ، عشق و مهربانی به دوش می کشند و می کوشند به شایستگی از عهده آن برآیند.

در تعالیم اسلامی نیز، پرستاری به عنوان حرفه ای مقدس، جایگاهی بس مهم و رفیع داشته و توفیقی بزرگ برای تقرب به حضرت حق و کسب رضایت اوست. موهبتی که باید قدردان آن بود .

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار، حضرت زینب (س) محضر تمامی پرستاران میهن اسلامی به ویژه سفیران سلامت در جزیره کیش ، از تلاش دلسوزانه پرستاران خدوم این جزیره زیبا در راستای تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برای تبدیل کیش به مقصد مطلوب گردشگری سلامت درسطح ملی و بین المللی قدردانی نموده و امیدوارم با همدلی مسئولانه مجموعه سخت کوش بیمارستان کیش حرکت این منطقه آزاد در جهت رشد و توسعه گردشگری سلامت استمرار یافته و به نتیجه مطلوب منتهی شود.

 توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

                          غلامحسین مظفری

                             رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حضرت زینب حضرت زینب کبری روز پرستار عشق کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم

 پیکر مطهر شهید مدافع حرم «بهروز واحدی» که در حمله ارتش تروریستی آمریکا به مواضع جبهه مقاومت در استان «دیرالزور» سوریه به شهادت رسید، روز گذشته (سه‌شنبه) در حرم‌های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) تشییع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • جشن ۲۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در اصفهان + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • افزایش چهار برابری مهاجرت پرستاران خارجی از نظام بهداشت و درمان انگلیس
  • بحران پرستار در انگلیس به علت حقوق و مزایای پایین