Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:18:27 GMT

وزرای خارجه ترکیه و آمریکا رایزنی کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۲۴۳۹

وزرای خارجه ترکیه و آمریکا رایزنی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، مولود چاوش‌اوغلو وزیر خارجه ترکیه با مایک پمپئو همتای آمریکائی خود به صورت تلفنی گفتگو کرد.

بر اساس اعلام وزارت خارجه ترکیه، طرفین درجریان این تماس تلفنی آخرین تحولات سوریه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش مهر، ترکیه و آمریکا در موضوع سوریه با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیروز جمعه اعلام کرد که امیدوار است مذاکرات با ترکیه به نتایج خوبی برای دو طرف منتهی شود.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یک مصاحبه رادیوئی در این خصوص گفت: مذاکرات نظامی و امنیتی با ترکیه درخصوص مسائل منطقه از قبیل موضوع کردها و سوریه، هفته آینده نیز ادامه می‌ یابد. من، وزیر خارجه و ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درک کرده ایم که آنکارا به عدم اسیب رساندن به کردهای سوریه متعهد است.

این درحالیست که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در روزهای گذشته حاضر به دیدار با جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در آنکارا نشده بود.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز سه شنبه هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد: جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حالی ترکیه را تَرک کرد که موفق به دیدار با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه نشد.

به گزارش فاکس نیوز، دلیل این امر درخواست بولتون از ترکیه برای عدم حمله به کُردهای مورد حمایت واشنگتن در سوریه و عصبانیت اردوغان از این موضوع بوده است.

کد خبر 4510850

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه چاوش اوغلو سوریه مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه