Web Analytics Made Easy - Statcounter

رانندگان خودروهای سنگین ناوگان حمل و نقل بین شهری، امروز برای چندمین بار با تجمع در مقابل سایپا دیزل، خواستار تعیین زمان دقیق تحویل خودروهای خود از این شرکت خودروسازی شدند.به گزارش بلاغ،تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین ناوگان حمل و نقل بین شهری که در طرح پیش فروش و نوسازی ناوگان فرسوده در سال 95 شرکت کرده و با گذشت بیش از 18 ماه تاخیر، هنوز موفق به تحویل گرفتن خودرو‌های ولوو از شرکت سایپا دیزل نشده‌اند، در روز جاری در مقابل این خودروسازی تجمع کردند و با سردادن شعارهایی خواستار مشخص شدن زمان تحویل خودروهای خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رانندگان پیش از این هم چندین بار تجمعات مشابهی داشته‌اند و خواسته آنها در این تجمعات مشخص شدن زمان دقیق تحویل خودروهایشان است. 

عباس علیزاده یکی از تجمع‌کنندگان  با بیان اینکه پس از 2 سال در بلاتکلیفی به سر می‌برند و هنوز معلوم نیست که چه زمانی خودروهای خود را از این خودروساز تحویل بگیرند، گفت:  حدود 150 نفر از رانندگان امروز در مقابل این شرکت خودروسازی تجمع کرده‌اند و خواستار پاسخ مشخصی از سوی مسئولان این شرکت خودروسازی هستند.

به گفته برخی از  رانندگانی که در مقابل این خودروسازی تجمع کرده‌اند ،  آذرماه سال 1395 با اسقاط خودروهای خود در طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده‌ای کشور شرکت کرده‌ و براساس قرارداد، شرکت مذکور باید در اردیبهشت ماه سال 96 این خودروها را به مشتریان تحویل می‌داده است. 

این رانندگان با بیان اینکه به علت شرکت در طرح ساماندهی و تعویض خودروهای فرسوده مجبور به اسقاط خودرو قبلی خود بوده‌اند و نه تنها حدود 2 سال است که به علت نداشتن خودرو بیکار شده‌اند، بلکه خودروسازی سایپا دیزل هم هیچ پاسخ مشخصی به آنها نمی‌‌دهد.

این تجمعات در حالی اتفاق افتاده که پیش از این مجید مدنی قائم مقام سایپا دیزل به فارس اعلام کرده بود که 1200 خودرو از حدود 3 هزار خودرویی که قرار بوده در این طرح تحویل مشتریان شود، تحویل شده است. 

وی همچنین بیان داشت: از روز دوم دی ماه 97، تحویل شماره شاسی به 61 نفر را آغاز کرده‌ایم و هر چند روز یکبار تعداد دیگری شماره شاسی به مشتریان اعلام و در مجموع ظرف‌ هفته‌های اخیر شماره شاسی به 430 مشتری اعلام خواهد شد که مشتریان با دریافت این شماره‌ها می‌توانند برای دریافت وام خود از بانک اقدام کنند. 

انتهای پیام/ب

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان

(تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • (تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات