Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-هواداران تیم فوتبال استقلال به محل برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه اعتراض داشته و آن را با محل اردوی پرسپولیس مقایسه می‌کنند.

 تیم فوتبال استقلال برای برپایی اردوی آماده‌سازی تعطیلات نیم فصل راهی آنتالیای ترکیه شده است. آبی‌پوشان قرار بود اردوی نیم فصل خود را در کمپ اسپایر که پرسپولیس در آنجا اردو زده، برگزار کنند اما به دلیل اینکه باشگاه درگیر پرداخت مطالبات بازیکنان بود و آنها به نوعی اعتصاب کرده بودند این اتفاق نیفتاد و پس از چند روز مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند اردوی استقلال در کمپی در آنتالیای ترکیه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران استقلال در صفحات مجازی اعتراض زیادی کرده‌اند که چرا اردوی آبی‌پوشان باید در ترکیه و هوای سرد برگزار شده و اردویپرسپولیس در قطر و کمپ مجهز برپا شود. این اعتراض‌ها در حالی صورت گرفته که مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند که کمپ ترکیه از قطر هم مجهزتر است و هواداران درباره این موضوع زود قضاوت نکنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان

پلیس شهر میلان به یک دلیل خاص از بابت بروز آشوب و درگیری میان هواداران دو تیم این شهر نگرانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (دوشنبه) ممکن است سرنوشت قهرمان فصل جاری سری A مشخص شود. اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی در صورت کسب پیروزی بیستمین قهرمانی‌اش را مسجل خواهد کرد اما برای این کار باید از سد رقیب دیرینه و همشهری، میلان بگذرد.

با توجه به میزبان بودن میلان و اختصاص اکثر بلیت‌های بازی به هواداران این تیم و محتمل بودن موفقیت اینتر برای کسب امتیاز، این سناریو که نراتزوری و هوادارانش پیش چشمان هواداران روسونری جشن قهرمانی بگیرند دور از تصور نیست. در شرایط عادی این یکی از ترسناک‌ترین شرایطی است که مقامات امنیتی یک بازی می‌توانند با آن روبه‌رو شوند اما به نظر می‌رسد که پلیس ایتالیا آنقدرها هم نگران نیست و آن هم یک دلیل خاص دارد.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت پلیس بابت وجود یک پیمان صلح میان اولتراهای میلان و اینتر که سال 1981 بسته شد، از بابت عدم درگیری‌های خشونت‌آمیز میان آنها در حاشیه بازی امشب آسوده خاطر است.

پیمان مذکور در پی مرگ هوادار 21 ساله اینتر در نتیجه درگیری هواداران دو تیم در نزدیکی ورزشگاه سن‌سیرو رخ داد که باعث شده از آن روز به بعد دیگر هیچ درگیری خونین یا خشونت‌آمیزی رخ دهد. مارکو فردیکو، لیدر اولتراهای اینتر نیز در این باره به نشریه کوریره دلاسرا گفت: این ضمانت برای همه ضمانت اجرایی دارد. اگر این پیمان نبود، خیابان‌‌های میلان میدان جنگ می‌شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال