Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز پرستار در بیمارستان شهید رهنمون یزد حاضر شد و این روز را به پرستاران این بیمارستان تبریک گفت. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز با حضور سرزده در بیمارستان شهید رهنمون یزد، با پرستاران این بیمارستان گفت و گو کرد و این روز را به آنها تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله ناصری یزدی در این بازدید با تاکید بر اینکه پرستاری یکی از سخت ترین و حساس ترین مشاغل است اظهار داشت: پرستاران وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و قطعا خداوند ارزش بسیار بالایی برای آنها قرار داده است.

وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س)  و روز پرستار خاطرنشان کرد: اینکه سالروز ولادت این بانوی بزرگوار به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده نشان دهنده جایگاه والایی است که پرستاران دارند و باید به این جایگاه خود افتخار کنند.

بزرگداشت روز پرستار در زنجان به روایت تصویربیانیه جبهه زنان اصولگرا و کارآمد به مناسبت روز پرستارخاک خوردن تعرفه "نظام پرستاری" کشور برای دوازدهمین سال!

نماینده ولی فقیه در استان یزد به مشکلات و سختی‌های این کار اشاره کرد و افزود: قطعا پرستاران در فعالیت خود با سختی‌های بسیاری روبرو هستند و اینکه این سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا از بیماران پرستاری کنند، در نزد پروردگار ارزش بسیار زیادی دارد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: مسئولان هم باید نسبت به رفع مشکلات پرستاران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی