Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کمیته انضباطی «سیدمهدی رحمتی» کاپیتان و دروازه بان تیم استقلال تهران را به دلیل بی توجی به تذکرات نماینده فدراسیون فوتبال به توبیخ کتبی محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد 22 آذر ماه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بدون گل به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل بی توجهی به تذکرات نماینده این فدراسیون که باعث تاخیر در شروع مسابقه توسط سید مهدی رحمتی در این دیدار شد، وی را به توبیخ کتبی محکوم کرد.
ورزشی ** 1528**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رحمتي استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

به گزارش تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.   در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.   کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبرو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.   در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.   حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی