Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:58:23 GMT

ویدئو / خلاصه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۲۷۲۶

ویدئو / خلاصه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام

‍‍‍‍‍‍

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام ملت‌های آسیا 2019 موفق شد با نتیجه دو بر صفر ویتنام را شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی گروه D را تثبیت کند. در این دیدار سردار آزمون دو بار برای ایران گلزنی کرد تا با سه گل به صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها صعود کند.

دریافت 52 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و ویتنام ايران تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ فیلم ورزشی ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم

تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر انگلیس مقابل لوتون‌تاون به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال منچسترسیتی امروز از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان لوتون بود که این دیدار با برتری پنج بر یک سیتیزن‌ها خاتمه پیدا کرد تا تیم منچسترسیتی همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

سیتی در دقیقه سه با گل به خودی دایکی هاشیوکا از لوتون پیش افتاد تا شاگردان پپ گواردیولا با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم سیتی با والی تماشایی متئو کواچیچ در دقیقه ۶۴ اختلاف را با رقیب به دو گل رساند و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی گل سوم را برای سیتی به ثمر رساند.

رأس بارکلی در دقیقه ۸۱ یکی از گل‌ها را برای لوتون جبران کرد اما گل چهارم جرمی دوکو در دقیقه ۸۷ آب سردی روی پیکر لوتون بود. در ادامه باز هم سیتی به گل رسید و یوشکو گواردیول در دقیقه ۳+۹۰ گل پنجم را وارد دروازه لوتون کرد تا درنهایت منچسترسیتی به سه امتیاز مهم این هفته برای ادامه کورس قهرمانی برسد.

خلاصه‌بازی منچسترسیتی و لوتون‌تاون

کد خبر 744213

دیگر خبرها

  • گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و استون ویلا + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال ۰ - ۲ آستون ویلا + ویدئو
  • خلاصه بازی بایر لورکوزن ۵ - ۰ وردربرمن + ویدئو
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس + ویدئو
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و کلن + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم