Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور رسیدگی به هزینه‌کردهای سی‌وهفتمین جشنواره فجر ذرا خواستار شدند.

به گزارش ایسنا ، در این نامه آمده است:

جناب آقای سراج
ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور

«بر خلاف دوران طاغوت که فساد حاکمیّت داشت، مبنای تشکیل نظام اسلامی بر صلاح و درستی است، بنابراین هیچ‌گونه فسادی در هیچ جا قابل قبول نیست و سازمان بازرسی باید با گسترش نظارت بر همه دستگاه‌ها در هر رده‌ای، بخصوص دستگاه اجرایی و قضایی، مراقبت کند که مطلقاً در هیچ گوشه‌ای، فساد وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
«رهبر معظم انقلاب»
با عرض سلام خدمت حضرتعالی و همکاران محترم‌تان؛ همانطور که مستحضر هستید نظارت و مراقبت از لازمه‌های هر سیستم اجرایی است، این مهم در عرصه فرهنگ بیش از دیگر زمینه‌ها ضروری به نظر می‌رسد. عرصه سینما و توسعه‌ی کمی و کیفی این هنر در کشور و بازخوردهای اقتصادی و تبلیغاتی باعث هزینه‌های بسیار در زمینه‌ی ساخت و  برگزاری جشنوراه‌ها در کشور شده است. باید توجه داشت که سینما در کشور ما وامدار بخش‌های دولتی یعنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری می‌باشد. حال در آستانه‌ی برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر این جشن بزرگ سینمای ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.
در سال‌های اخیر برای برگزاری هر دوره‌ی جشنواره میلیاردها تومان هزینه شده است. ضرورت وجود جشنواره‌های هنری آن‌هم از نوع سینما با طرفداران بسیار و ظرفیت‌های بی‌نظیرش در جذب و فرهنگ سازی برای مخاطبین بر همگان ثابت شده است اما باید توجه داشت که بیت‌المال مسلمین چگونه و بر چه اساس آن هم در شرایطی که بسیاری از موسسات فرهنگی کشور به دلیل ضیق مالی رو به تعطیلی می‌روند، هزینه می‌شود.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگ‌ترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی از حضرتعالی و مجموعه تحت امرتان درخواست دارد تا با تشکیل تیم‌هایی کارشناسی همزمان با برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فجر نسبت به هزینه‌کردها بر اساس قوانین کشور جهت جلوگیری از ریخت و پاش‌ها، تجملات و زرق‌و‌برق‌های بی‌مورد در این شرایط جنگ اقتصادی اقدامات لازم را مبذول فرمائید.
پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی نهایت تشکر و امتنان را داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان جشنواره فجر سازمان بازرسي كل كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به گوترش

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار اقدامات لازم برای توقف فوری جنگ در غزه و بازگشایی مرز رفح شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار محکومیت رژیم آپارتاید صهیونیست شده و نیز انجام اقدامات لازم برای توقف فوری جنگ در غزه و بازگشایی مرز رفح برای انتقال تمام وسایل مورد نیاز فلسطینی‌ها شدند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد

30000– این ارقام به ظاهر ساده شمار حداقل فلسطینی‌هایی‌ است که از پنج ماه قبل و با شروع تجاوز اشغالگران به باریکه غزه تاکنون، به دست صهیونیست‌ها و با کمک‌های نظامی و مالی غربی‌ها به ویژه ایالات متحده، جان آن‌ها گرفته شده است.

30000 صرفا یک آمار ساده بر روی کاغذ نیست، آن‌ها عدد نیستند! 30000 نماد تک تک زنان و کودکان و مردان شهیدی است که ماشین جنگی آپارتاید صهیونیسم برای حفظ بقای شیطانی خود صرفا در پنج ماه اخیر از 75 سال اشغالگری و تجاوز خود، بر خاک فلسطین ریخته است. این عدد، نماد مرگ انسانیت در دنیای ماست. این عدد، نماد ناتوانی نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل است.

برای شما مهم نیست که اگر در دنیا کسی خونی را بر زمین بریزد، می‌خواهد آنگ سان سوکی در یانگون باشد یا نتانیاهو در تل الربیع – مهم این است که اگر صاحبان پول‌هایی که به مجموعه‌هایی مثل شما اهدا می‌شود نخواهند، شما لب به ساده‌ترین کار همچون محکومیت آن جنایت نیز نخواهید گشود و صرفا آن را «غیرقابل‌قبول» و یا «مایه اندوه» می‌خوانید.

در بیش از 160 روز، به دفعات بسیار، صهیونیست‌ها به دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و حتی مراکز مرتبط با خود شما حمله کرده‌اند و از شما و برخی شیوخ به ظاهر مسلمان حاشیه خلیج فارس که متحد واشنگتن هستند صدایی در محکومیت این اقدامات در نیامد.

نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل همواره اهرمی بوده‌اند برای پیشبرد اهداف نواستعماری اما اکنون این اهرم دیگر قدرت چندانی برایش نمانده. سال‌ها بی‌طرفی سازمان ملل در مسائلی همچون فلسطین، جایگاه این سازمان را در چشم جهانیان از بین برده و وقتی که دیگر کسی اهمیت چندانی برای آن قائل نباشد، یعنی مشروعیت این سازمان نیز از بین رفته است.

جناب گوترش،

اگر واقعا به عنوان دبیرکل سازمان ملل دغدغه صلح و امنیت جهانی را دارید، از تریبون و قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و نه تنها رژیم صهیونیستی را رسما محکوم کنید که فراتر از کلمات و عملا دست به اقدامات لازم برای توقف فوری جنگ در غزه و بازگشایی مرز رفح برای انتقال تمام وسایل مورد نیاز به فلسطین بزنید در غیر اینصورت بهتر است از جایگاه خود استعفا دهید تا خون کمتری بر دستان شما بماند.

سفر گوترش به مصر با محوریت درخواست برای آتش بس در غزهتاکید امیرعبداللهیان بر لزوم انجام اقدامات مؤثر علیه رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به گوترش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • اساسی ترین چالش تشکل‌های دانشجویی مقابله با روزمرگی و برنامه های بدون هدف است
  • واکنش تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به گوترش
  • مفاد نامه رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران خطاب به وزیر کار
  • واکنش تشکل‌های دانشجویی دانشجویی به جنایات غزه
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه
  • هشدار سازمان بازرسی درباره پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط