Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:46:48 GMT

شوراهای اسلامی موثرترین شکل دموکراسی هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۳۲۳۴

شوراهای اسلامی موثرترین شکل دموکراسی هستند

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی استان افزود: برای حل مشکلات استان باید نخبگان و اعضای شوراهای اسلامی در کنار مسئولان اجرایی تلاش کنند.
وی با تاکید بر ضرورت رفع کمبودهای استان در زمینه زیرساخت های ارتباطی و موصلاتی افزود: آذربایجان شرقی با داشتن قابلیت‌های فراوان به علت همین کمبودها در جایگاه شایسته خود قرار ندارد و ایجاد این زیرساخت ها باید در اولویت‌ اصلی استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید مردم مطالبه گر بوده و در کنار مسئولان باشند، اظهار داشت: برای تحقق توسعه باید مشارکت سرمایه‌ گذاران در اجرای طرح‌های کلان استان جلب شود.
استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با مشارکت سرمایه گذاران می توان طرح های عمرانی را نیز با سرعت و کیفیت بیشتری اجرا کرد.
وی با تاکید بر جبران غفلت های گذشته از سوی مسئولان در دوران تصدی خود، گفت: تا جایی که در اختیارات استان باشد اجازه نمی‌ دهیم طرح ‌های استان دچار کندی یا توقف شود.
اعضای شورای اسلامی استان نیز در این دیدار دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف استانی ارایه کردند.
شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی 7 هزار عضو دارند و این استان در شورای عالی استان‌ها نیز 3 نماینده دارد.
8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی پورمحمدی دموکراسی سرمایه گذاران شوراهای اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی