Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:23:36 GMT

ابراهیمی: تلاش می کنیم تیم اول صعود کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۳۳۳۶

ابراهیمی: تلاش می کنیم تیم اول صعود کنیم

امید ابراهیمی می گوید دوست دارد ایران قهرمان جام ملت ها شود چون این جام هم برای تیم ملی، هم مردم و هم خودمان بسیار ارزشمند خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که عملکرد خوبی در مقابل ویتنام داشت، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی خوب بود، هدفمان این بود که این بازی را هم مثل بازی قبل ببریم و از گروه صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر می کنم که صعود کردیم، حالا آماده می شویم برای بازی سوم با عراق که آن را هم ببریم.

 

وی درخصوص قدرت تیم ویتنام هم اظهار داشت: ما از قبل هم می دانستیم چون از قبل آنالیز کرده بودیم، می دانستیم از آن تیم هایی هستند که سخت می بازند، خیلی تلاش می کنند، می دوند، دوندگی شان زیاد بود و از قبل می  دانستیم کارمان ساده نیست اما باید می بردیم و فکر کنم بد هم بازی نکردیم و دنبال سه امتیاز بودیم که رسیدیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا نبرد با عراق انتقامی خواهد بود، گفت: سخت است دیگر. عراق هم تیم خوبی است، دور قبل با بدشانسی از رقابت ها کنار رفتیم و مطمئنا امسال شرایط فرق می کند، تیممان هم خوب است آنالیز هم می کنیم و انشالله بتوانیم با تیم عراق را هم بازی خوبی انجام دهیم و تیم اول صعود کنیم.

 

وی در پایان در خصوص قهرمانی در جام ملت ها هم توضیح داد: صددرصد مهم است، بازی هایی است که همیشه در تاریخ در ذهن همه می ماند و ثبت می شود. در جام جهانی قبل هم بازی کردم و دوست دارم در جام ملت ها هم بهترین عملکرد را داشته باشم که تیم ملی کشورم نتیجه خوبی بگیرد، اولا برای تیم ملی و مردم کشور خوب است، دوما برای بازیکنی که در تیم بوده بعد از فوتبال جزوی از تیمی خواهد بود که قهرمان شده است.

 

تیم ملی ایران امید ابراهیمی جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران امید ابراهیمی جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی