Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@22:56:14 GMT

نظر آزمون درباره آقای گلی جام ملت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۳۳۴۰

مهاجم تیم ملی معتقد است دیدار بعدی این تیم برابر عراق حکم فینال را دارد. آفتاب‌‌نیوز :  سردار آزمون مهاجم تیم ملی پس از پیروزی دو گله برابر یمن اظهار کرد: خدا را شکر بازی سختی بود و ویتنام تیم خیلی خوبی بود اما با آنالیز خوب توانستیم آن‌ها را شکست دهیم و  بازی خوبی داشته باشیم.
او درباره دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند توضیح داد: برای من، آقای گلی و این که چه کسی گل بزند مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم موفقیت تیم است اگر من گلی می‌زنم، همکاری همه تیم است و اگر بازیکن دیگری گل بزند من خیلی خوشحال می‌شوم. مهم پیروزی و بردن تیم ملی ایران است.
آزمون درباره دیدار بعدی ایران برابر عراق گفت: نگاه ما به هر بازی فینال به فینال است و هر دیدار برای ما حکم فینال را دارد و بازی با عراق هم خیلی مهم است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل در ورزشگاه اتحاد روبروی یکدیگر به میدان خواهند رفت. 

یوفا دقایقی پیش اعلام کرد که اورساتو که یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید قرار است قضاوت این بازی را برعهده داشته باشد و به نظر می‌رسد که هر دو تیم از این انتخاب یوفا راضی و خوشحال خواهند بود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی خاطره بسیار خوبی از اورساتو خصوصا در دیدار برابر منچسترسیتی دارند. صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان فصل 22-2021 که با پیروزی معجزه‌آسا برابر سیتی در بازی برگشت و با دو گل رودریگو و بنزما در لحظات پایانی و وقت اضافه به دست آمد، با قضاوت همین داور ایتالیایی بود. 

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید تا حساسیت برای این بازی به اوج خودش برسد. هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا با کسب پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شوند و یک قدم به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک‌تر باشند.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • شوک به غفور و مجرد: فینال ایرانی کنسل شد
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست