Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف ما مقابل ویتنام فقط پیروزی مانند دیدار گذشته بود. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، امید ابراهیمی بعد از برتری 2 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ویتنام اظهار داشت: بازی خوبی بود و هدف ما فقط این بود که این دیدار را نیز مانند بازی گذشته ببریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر با برتری در این مسابقه نیز از گروهمان صعود کردیم و حالا آماده می‌شویم برای دیدار سوم با عراق تا با کسب یک نتیجه خوب، تمرکزمان را برای مراحل بعد بگذاریم.

وی در خصوص سختکوشی بازیکنان ویتنام گفت: با آنالیز دیدار گذشته ویتنام می‌دانستیم که این تیم سختکوش است و تلاش و دوندگی زیادی دارد. از قبل می‌دانستیم کار راحتی نداریم، اما باید این دیدار را می‌بردیم و بد بازی نکردیم. بیشتر به دنبال سه امتیاز دیدار با ویتنام بودیم که به آن رسیدیم و حالا برای بازی بعد آماده می‌شویم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار مقابل تیم ملی فوتبال عراق هم گفت: عراق تیم خوبی است و ما در دوره گذشته با بدشانسی مقابل عراق باختیم و از دور مسابقات کنار رفتیم، اما در این دوره شرایط فرق می‌کند و تیم ما خوب است. قطعاً با آنالیز و تلاشی که انجام می‌دهیم مقابل عراق نیز بازی خوبی انجام خواهیم داد تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

ابراهیمی در خصوص انگیزه‌های شخصی خود عنوان کرد: جام ملت‌ها همیشه در تاریخ می ماند و نتایج آن ثبت می‌شود. پیش از این در جام‌جهانی بازی کردم و حالا می‌خواهم در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشم تا تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشد. موفقیت تیم ملی در جام‌ ملت‌ها  برای مردم خوب خواهد بود و بعد از آن نیز در تاریخ ثبت خواهد شد که ما نیز عضو این تیم بودیم.

اشکان دژاگه: می‌دانستیم بازی سختی با ویتنام داریم  انتهای پیام/

 

R1434/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امید ابراهیمی جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید ابراهیمی جام ملت های آسیا امید ابراهیمی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی