Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی گنجی پس از برتری ایران مقابل تیم ملی فوتبال ویتنام اظهار داشت: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و راهی مرحله بعد شدیم. مهمترین مسئله، کسب سه امتیاز بازی بود. ویتنام در بازی با عراق نشان داد بازیکنان خوبی دارد، اما کمی از نمایش تیم ملی برابر یمن سورپرایز شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم نیز، بازی را کنترل کردیم و خدا را شکر گل دوم را زدیم و بازی را بردیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه تیم ملی در مقایسه بازی برابر یمن متفاوت بود، اظهار داشت: ویتنام خیلی بهتر از یمن بود و اگر آنها قد و هیکل بهتری داشتند، می‌توانستند تیم دوم ژاپن و کره محسوب شوند. نمی‌گویم نمایش بدی داشتیم، اما بازی را کنترل کردیم. امیدوارم همین‌طور ادامه داده و بازی با عراق را نیز ببریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: ناراحتیم که برنده نشدیم/ خالکوبی را دوست ندارم

سرمربی اینتر به تساوی شاگردانش مقابل کالیاری و احتمال زدن خالکوبی روی بازوی خود در صورت قهرمانی تیمش در سری A واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی از چارچوب هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا و در تقابل با کالیاری رده چهاردهمی به تساوی 2-2 رضایت داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: من معمولاً پس از سوت پایان بازی با بازیکنانم صحبت نمی‌کنم. می‌دانستیم که کالیاری در فرم و شکل خوبی بود، هرگز تسلیم نمی‌شوند و در ضدحملات برای ما مشکل‌ساز شدند.

وی در ادامه افزود: ما در جریان این بازی دو بار در نتیجه پیش افتادیم و این، جای ناامیدی دارد که پیروزی را از دست دادیم. ما می‌خواستیم مقابل دیدگان هواداران‌مان به برد در این دیدار برسیم. ما می‌دانیم که خیلی نزدیک به هدف اصلی‌مان هستیم، اما هنوز امتیازاتی برای رسیدن به هدف‌مان کم داریم که به لحاظ محاسباتی می‌تواند آن (قهرمانی) را قطعی کند.

سرمربی تیم فوتبال اینتر صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما روی گل اولی که دریافت کردیم، باید بهتر کار می‌کردیم و فضاها را بهتر می‌بستیم. گل دوم کالیاری هم روی یک ضدحمله در وقت‌های تلف‌شده آنهم در ادامه ضربه کرنر ما به ثمر رسید که به نوعی توپ با برخورد به بازوی بازیکن حریف کمانه کرد و هم‌تیمی‌اش آن را گل کرد. ما معمولاً روی ضدحملات بهتر کار می‌کنیم، اما کالیاری شایسته تمجید شدن است چون مهاجمانش در آن صحنه سریع در موقعیت ضدحمله قرار گرفتند و به سمت فضاهای خالی دویدند.

اینتر با این تساوی 83 امتیازی شد و همچنان با اختلاف 14 امتیازی نسبت به میلانِ رده دومی، در صدر جدول سری A ایتالیا قرار دارد. شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی بعدی خود در حالی باید در دربی دلامادونینا به مصاف میلان بروند که در صورت پیروزی در آن بازی برای بیستمین بار قهرمان اسکودتو خواهند شد، اما با توجه به تساوی شب گذشته دیگر نمی‌توانند رؤیای گذر از رکورد 102 امتیازی که یوونتوس در فصل 14-2013 با آنتونیو کونته در مسیر قهرمانی‌اش به دست آورده بود را در سر داشته باشند.

اینزاگی در این خصوص اظهار داشت: چیزی که ما را ناامید کرد این بود که در این بازی برنده نشدیم. ما همیشه می‌خواهیم به خاطر این هواداران به حداکثر امتیازات برسیم. ما می‌دانیم که مسیرمان چیست، نمی‌توان انکار کرد که به خط پایان نزدیک شده‌ایم، اما شش بازی باقی مانده است و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.   

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

وی همچنین درباره احتمال قهرمانی تیمش در دربی دلامادونینا در صورت شکست دادن میلان در سن‌سیرو گفت: واضح است که در صورت بروز این اتفاق، این مسرت‌بخش خواهد بود. ما برای دربی دوشنبه به خوبی آماده خواهیم شد و سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. اگر دوشنبه از خط پایان عبور کنیم، بهتر است، اگر نه به راه خود ادامه می‌دهیم و بعد از آن بازی‌های دیگری وجود دارد. ما می‌دانیم که چه چیزی در انتظارمان است، میلان در رده دوم جدول قرار دارد و می‌خواهد بهترین عملکرد خود را مقابل هواداران خودش انجام دهد.

وی تصریح کرد: همه می‌دانند که دربی چطور است، ما به میلان همانند همیشه احترام خواهیم گذاشت. فصل گذشته دربی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشتیم، در لاتزیو دربی نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را داشتیم. من در دربی‌های زیادی بازی کرده‌ام، در بسیاری از آنها پیروز شده‌ام و متأسفانه در تعدادی نیز نتیجه را واگذار کرده‌ام.

سیمونه اینزاگی در پایان در مواجهه با این پرسش که «استفانو پیولی و لوچانو اسپالتی اولین قهرمانی‌اش در سری A به‌عنوان مربی را روی دست‌شان خالکوبی کردند، آیا شما هم این کار را خواهید کرد؟»، گفت: من خالکوبی را دوست ندارم. خواهیم دید چه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • اینزاگی: ناراحتیم که برنده نشدیم/ خالکوبی را دوست ندارم
  • «سانست بلوار» برنده جوایز تئاتر اولیویه شد
  • احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • تن‌هاخ پس از یک ناکامی دیگر: شخصیت برنده داریم!
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم