Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد ظهر شنبه در مراسم کلنگ‌زنی متروی اسلامشهر با بیان این که مهاجرپذیری به صورت آهن‌ربایی جمعیت شهرهای کوچک را جذب می کند، گفت: اگر با این شیب تند مهاجرت شهروندان از شهرهای کوچک به کلانشهرها مواجه باشیم در آینده نزدیک شهرهای کوچک خالی از سکنه خواهند شد.

وی سپس بر توزیع امکانات در شهرها تاکید کرد و گفت: توزیع اعتبارات و امکانات به توسعه متوازن می انجامد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد پیشرفت چشمگیر در حوزه حمل و نقل بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور گفت: باید با همدلی، همگرایی و هم افزایی همه جریان ها و گروه ها ی سیاسی در کشور در حوزه‌های مختلف، خدمت‌رسانی شایسته تری به مردم انجام شود.

وی در خصوص مترو اسلامشهر نیز گفت: مشکلات و موانعی از روند ساخت این پروژه از سوی شهردار اسلامشهر و سایر مسئولین گزارش شده که با طرح آن در شورای عالی ترافیک در جهت حل و فصل این موانع تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 4510929

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلامشهر مترو مهدی جمالی نژاد وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور  در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

 شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.

 تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.

 همچنین بر اساس این گزارش ،برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند