Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@22:34:51 GMT

احیای "ورزش و مردم" با پیمان یوسفی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۳۶۲۱

پیمان یوسفی برنامه‌ی قدیمی ورزش و مردم که مرحوم بهرام شفیع از سال‌های دور به اجرای آن می‌پرداخت، به پیمان یوسفی واگذار شد. ناطقان: پیمان یوسفی با تایید این خبر درباره‌ی جزئیات برنامه‌ی «ورزش و مردم» و مردم گفت: فصل جدید این برنامه از جمعه هفته جاری و با تغییرات قابل ملموس به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه به هر حال متفاوت است و قرار است با دکور حال و هوای جدید پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه به عهده‌ی پیمان یوسفی است.
به گفته ی این گزارشگر و مجری تلویزیون، برنامه‌ی «ورزش و مردم» هچنان تمام رشته‌های ورزشی را دربر خواهد گرفت.
یوسفی در پایان درباره‌ی پخش این برنامه گفت: اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال قوی این برنامه پخش خود را از جمعه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۲ تا ۱۴ به شکل زنده آغاز خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، «ورزش و مردم» مهر ماه ۹۷ بود که پس از ٣٠ سال حضور در قاب تلویزیون، در غیاب بهرام شفیع روی آنتن رفت.
بهرام شفیع که چندی پیش در برنامه «تا جمعه» با اجرای سعید شیخ زاده حاضر شده بود، درباره «ورزش و مردم» چنین گفته بود، در سال ۵۸ گروه ورزش ایجاد شد و برنامه «ورزش و مردم» اسفند ماه سال ۵۸ و زمانی که آقای متقی مدیر گروه ورزش بود، شکل گرفت.
بهرام شفیع مجری با سابقه برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و رئیس فدراسیون هاکی ۲۰ مهر ماه ۹۷ در سن ۶۲ سالگی و در بیمارستان بهمن تهران بر اثر سکته درگذشت.
منبع: ایسنا برچسب ها: پیمان یوسفی ، ورزش و مردم ، بهرام شفیع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیمان یوسفی ورزش و مردم بهرام شفیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود