Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی پرزحمت در این باره اظهارداشت: نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین درتاریخ ۱۱ اسفند ماه همزمان با سراسر کشوردر محل اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرزحمت تصریح کرد: برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در نوبت اول در اجرای مواد ۱۲ و ۱۳ و تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران، از ساعت ۸  الی ۱۸ روز شنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷ در محل اتاق بازرگانی قزوین برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآورشد: از اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای شرایط اعلام شده بوده و داوطلب عضویت در هیئت نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی باشند درخواست می شود تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه جهت دریافت و تکمیل فرم داوطلبی با در دست داشتن اصل و تصویر کارت عضویت معتبر به دبیرخانه هیئت نظارت بر انتخابات مستقر در اتاق بازرگانی شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 4510968

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها بالاخره به کجا رسید؟